۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

ساخت بیلبورد به صورت حرفه‌ای؛ تابلوسازی تکاور

ساخت بیلبورد به صورت حرفه‌ای؛ تابلوسازی تکاور

تابلو بیلبورد از پر بازدیدترین تابلوهای موجود در سطح شهر محسوب می‌شود و تأثیر فوق‌العاده‌ای بر روی شناخته شدن یک حرفه، شخص و هر فعالیتی که قصد معرفی آن را به مخاطبان زیادی دارید، خواهد داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، راهکارهای متعددی برای طراحی، ساخت و نصب بیلبورد تبلیغاتی وجود دارد و گروه تبلوسازی تکاور قصد دارد، در این پست شما را با تعدادی از آنها آشنا نموده و بدین وسیله اگر شما صاحب یک کسب و کار نوپا هستید، بتوانید مناسب‌ترین طرح را برای تبلیغات و بهتر دیده شدن فعالیت خود انتخاب نمائید.

ساخت بیلبورد داخل سالن


ساخت بیلبورد داخل سالن یکی از پرمتقاضی ترین سفارشات است که صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می‌دهند، جهت معرفی محصولات و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، در ابعاد مختلف برای نصب در سالن‌های ورزشی، سالن‌های آمفی تئاتر، همایش‌ها و غیره به گروه‌های تابلوسازی تبلیغاتی سفارش داده و در محل مورد نظر نصب می‌نمایند.

نکات متعددی در خصوص طراحی و ساخت بیلبورد وجود دارد و طراحان بیلبورد تبلیغاتی تلاش می‌کنند با در نظر گرفتن آنها، بتوانند ایده‌های جذاب و مفهومی را برای طراحی بیلبورد در نظر بگیرند.

به طور کلی ساخت بیلبورد به عنوان یکی از رسانه‌های مهم در تبلیغات شهری به شمار می‌رود و هیچ کسب و کاری نمی‌تواند از مشتریانی که توسط این تریبون جذب حرفه آنها می‌شوند، صرفه نظر کنند. به همین دلیل گروه تابلوسازی تکاور به دلیل نوع حرفه تخصصی که در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد دارد، شما را بیشتر با انواع ساخت بیلبورد آشنا می‌کند. با ذکر نکاتی مهم، نگاه شما را نسبت مزایای این تریبون تبلیغاتی گسترده و پر مخاطب که قابلیت نصب در سطح شهر و بیرون شهر دارد، گسترده‌تر نماید.

ساخت بیلبورد پلاکاردی

ساخت بیلبورد پلاکاردی به عنوان تابلوی پرتابل بنر نیز شناخته می‌شود و ابعاد تقریبی آن برابر با ۲*۱.۵، ۳*۲، ۳*۴ ساخته می‌شود، که البته بستگی به سایز بنر خواهد داشت. تابلوهای بیلبورد پلاکاردی مجهز به قرقره دنده‌ای است که امکان تعویض رویۀ بنر بر روی آن را می‌دهد. عمدتاً ساخت ارتفاع بیلبورد پلاکاردی به اندازه ۶ متر از سطح زمین است و قابلیت تعویض رویه بنر در تابلوهای پرتابل بیلبورد در مدت زمان کوتاه توسط یک فرد امکان پذیر می‌باشد.

ساخت بیلبورد پلاکاردی از نظر هزینه نیز صرفۀ اقتصادی دارد، علاوه بر آنکه امکان نصب این نوع بیلبورد در مکان‌های مختلف میسر است و هر کسب و کاری جهت معرفی محصولات و نوع خدماتی که انجام می‌دهند، می‌توانند استفاده نمایند.

نکته مهم و قابل توجهی که در رابطه با ساخت بیلبورد وجود دارد، طراحی بنر یا همان بیلبورد است، ایده‌های تصویرنگاری است که بتواند به خوبی مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید.

عمدتاً هدف اصلی از ساخت بیلبورد علاوه بر معرفی کسب و کار، بلکه اعلان تخفیفات، ارائه بهترین محصولات، عرضه محصول جدید، کاربرد کالاها، اطلاع از برگزاری جشنواره‌ها و … می‌باشد.

گروه تابلوسازی تکاور با امکاناتی که در اختیار دارند و طراحان حرفه‌ای و مجرب، متناسب با نیاز صنایع مختلف می‌توانند بهترین ایده‌های تبلیغاتی را جهت ساخت بیلبورد در نظر گرفته و بتوانند مسیر را جهت جلب مشتریان بیشتر برای صاحبان مشاغل فراهم سازند.

ساخت بیلبورد به صورت حرفه‌ای؛ تابلوسازی تکاور

ساخت بیلبورد ورودی کارخانجات


ساخت بیلبورد ورودی کارخانجات در سایز ۴*۱۷ متر از جنس کامپوزیت، پلکسی، ورق‌های فولادی و دیگر متریال با کیفیت صورت می‌گیرد. جهت ساخت انواع بیلبورد، سایزهای استانداردی وجود دارد و در عین حال امکان ساخت بیلبورد در ابعاد سفارشی نیز میسر خواهد بود.

هدف از طراحی و ساخت بیلبورد ورودی شرکت‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها، مجموعه‌های ورزشی، هنری و … همانند هر بیلبورد تبلیغاتی معرفی فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، می‌باشد. نام مجموعه، معرفی محصولات جدید، معرفی خدمات جدید، برگزاری فروش فوق‌العاده و… برخی از مواردی هستند که بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی طراحی و نوشته می‌شوند.

انتخاب رنگ‌های جذاب و متناسب در کنار مضامینی که می‌توان با تصویر نقاشی و عکس می‌توان مخاطبان را جذب نمود.

تا کنون ساخت بیلبورد در طرح‌های مختلف را در سطح شهر و خارج از شهر به وفور مشاهده نموده‌اید و مطمئناً به این مسئله پی برده‌اید، که نصب بیلبورد یکی از روش‌های تبلیغاتی پر هزینه ولی زود بازده محسوب می‌شود.

معمولاً نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر به صورت یک ماهه و یا چند ماهه رزرو می‌شود. افراد برای مدت زمان زیادی یک بیلبورد تبلیغاتی را مشاهده می‌کند و این مسئله در ذهن بلند مدت اشخاص، تصاویر باقی می‌ماند و ناخودآگاه فرد به دنبال تبلیغاتی که صورت می‌گیرد، گرایش و تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

در واقع افراد محصولاتی که از طریق رسانه‌های رسمی تلویزیون و یا همین بیلبوردهای تبلیغاتی که در سطح شهر نصب می‌شوند، معرفی می‌شوند را به عنوان اولین گزینه‌های پیشنهادی خود در نظر می‌گیرند. از گذشته تا به امروز، صاحبان کسب و کار به این مسئله اذعان دارند که تریبون تبلیغاتی می‌تواند نقش بزرگی در رشد و توسعه یک فعالیت داشته باشد و همواره به دنبال جدیدترین روش‌های تبلیغاتی هستند. البته بستگی به بودجه و توان مالی آنها دارد.

نکته قابل توجهی که صاحبان مشاغل در نظر دارند، هزینه ساخت بیلبورد تبلیغاتی است. با توجه به اینکه روش‌های مختلفی جهت ساخت بیلبورد وجود دارد و اینکه می‌توان در ابعاد کوچک‌تر و یا متریال ارزان ساخت. قطعاً امکان ساخت بیلبورد ارزان برای گروه‌های تابلوسازی معتبر همچون گروه تابلوسازی تکاور وجود دارد و می‌توانند بهترین و مقرون به صرفه ترین روش را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

ساخت بیلبورد به صورت حرفه‌ای؛ تابلوسازی تکاور

ساخت بیلبورد دووجهی

تا کنون ساخت بیلبورد دو وجهی را در سطح شهر و برون شهر مشاهده نموده‌اید. امکان ساخت این سبک از بیلبورد تبلیغاتی در ابعاد طول و عرض متفاوت وجود دارد و بستگی به ابعاد تابلوی فلزی زمینه ساخته شده خواهد داشت.

هدف از نصب تابلو دو وجهی و یا سه وجهی در یک مکان، معرفی چند کسب و کار است. در واقع متناسب با هر وجه تابلو، به راحتی می‌توان بیلبورد تبلیغاتی متفاوت بر روی تابلو نصب کرد. تابلوهای چند وجهی بیشتر در میادین، جاده‌های برون شهری و مکان‌هایی که امکان دید چند طرفه نسبت به تابلو وجود دارد، نصب می‌شود.

ساخت بیلبورد جاده‌ای

همانطور که می‌دانید عموم افراد بین شهرها در حال تردد هستند و این مسئله موجب شده تا گروه‌های تابلوسازی را وادار به ساخت بیلبورد جاده‌ای نمایند. در واقع صاحبان کسب و کار، بازرگانان، تجار، فروشندگان، مراکز تفریحی و گردشگری و … به راحتی می‌توانند با سفارش ساخت بیلبورد جاده‌ای، از شانس دیگری که برای امور تبلیغاتی مجموعه خود در اختیار دارند، به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

کلام آخر

تیم کاری گروه تابلوسازی تکاور امیدوار است، ارائه این مقاله توانسته باشد با بخشی از انواع ساخت بیلبورد تبلیغاتی شما را آشنا کرده باشد. بدین ترتیب، شما مدیران و کارفرمایان یک کسب و کار موفق بتوانید متناسب با بودجه‌ای که برای امور تبلیغاتی مجموعه خود در نظر گرفته‌اید، از بستر تبلیغاتی ساخت بیلبورد نیز بهره مند گردید. جهت مشاوره رایگان و دریافت تازه‌ترین روش و ایده‌های تبلیغاتی می‌توانید با کارشناسان و طراحان متخصص تکاور تماس حاصل فرمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5372797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha