۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

ضرورت حضور میدانی مسئولان در بدنه اجتماع

ضرورت حضور میدانی مسئولان در بدنه اجتماع

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور میدانی مسئولان در بدنه اجتماع و در کنار مردم مهم است تا مردم مسئولان را از خود بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه همدان مطرح کرد: ما برای خدمت به اسلام و مردم بازنشستگی نداریم، ممکن است لباس‌ها و سمت‌ها تغییر کند اما بنای ما خدمت است.

وی با بیان اینکه اسلام به ما یاد داده است که انسان باید در مسیر خدمت اسلامی تلاش و فعالیت کند، تصریح کرد: مراسم تکریم انگیزه‌ای است که مسیر درست را انتخاب کنیم، سردار فرجی در حوزه‌های مختلف مثل کرونا، دفاع مقدس و… حضور فعال داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: قیام در راه خدا متفاوت است، گاهی در بیمارستان، پشت میز و یا در جبهه باهمدیگر متفاوت است اما اصل موضوع، حضور و خدمت به مردم است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اصل، خدمت رسانی به اسلام و نظام است، عنوان کرد: زمانی که خدمت رسانی مهم باشد، دیگر این موضوع مطرح نیست که جایگاه یا جبهه ما کدام است، مهم حضور در میدان برای رضایت خداوند است؛ بدین سان فارغ از اینکه انسان چه جایگاهی دارد، آنچه مهم است حضور میدانی مسئولان در کنار بدنه اجتماع و مردم است تا مردم مسئولان را از خود بدانند.

فرمانده قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا ابقاء شد

علیرضا قاسمی‌فرزاد نیز در آئین تجلیل از تلاش‌های خالصانه سردار مهدی فرجی در طول بیش از ۴۰ سال مجاهدت و ایثار در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی که از سوی فرماندهی و کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد، حضور یافت.

استاندار همدان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های سردار مهدی فرجی، طی حکمی وی را به‌عنوان فرمانده قرارگاه زیستی همدان و بازرس ویژه ستاد استانی کرونای ابقاء کرد.

سردار فرجی خود را برای انجام مأموریت وانجام وظیفه وقف کرد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در ادامه این آئین مطرح کرد: برای آینده سپاه باید تدبیری صورت می‌گرفت و این تدبیر این بود که سکان کار را جوانان به دست بگیرند.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه سردار فرجی خود را برای انجام مأموریت و انجام وظیفه وقف کرد، افزود: با توجه به تجربه‌های سردار فرجی باید این تجربه‌ها را به نسل‌های آینده در سپاه انتقال دهند.

وی تاکید کرد: نهاد روحانی و سپاه بازنشستگی ندارد چون لباس بسیجی بر تن پوشیده می‌شود همان رفتاری که در سپاه داشته‌ایم، باید تکرار شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اگر خانواده‌های تمام بزرگان و پیشکسوتان نبودند ما با تمام قوا و توان نمی‌توانستیم در مأموریت‌ها و کارها شرکت جدی داشته باشیم، تصریح کرد: سپاه همچنان برای مأموریت‌های بزرگ در استان و کشور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 5373643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha