۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ادارات همدان برنامه های برش ۳ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند

ادارات همدان برنامه های برش ۳ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند تا طی یک هفته برنامه‌های خود را برای چگونگی اجرای برش سه ماهه سند فرهنگی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با اشاره به اهمیت زمان‌بندی و انجام و اجرای جزئیات اسناد فرهنگی و قرآنی استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند تا طی یک هفته برنامه‌های خود در جهت چگونگی انجام و اجرای برش سه ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با دستگاه‌های اجرایی را برای دریافت برنامه‌های آن‌ها در راستای اجرای سند فرهنگی تشکیل جلسه دهد، تاکید کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی در این یک هفته برنامه خود را ارائه نکنند، هر برنامه‌ای که دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در نظر گیرد موظف به انجام آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه گفت: در فضای انتزاعی نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد بنابراین اقدامات و برنامه‌ها باید به صورت اجرایی و عملیاتی انجام گیرد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تصریح کرد: با توجه به کارگروه‌های اسناد قرآنی و فرهنگی استان، کمیته نظارت و رصد در شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در شورای سند قرآنی سه کارگروه وجود دارند که ضرورت دارد برای هر کارگروه یک کمیته یا میز رصد و نظارت تشکیل شود، با اشاره به تعداد کارگروه‌های سند فرهنگی استان، گفت: برای سند فرهنگی چهار کارگروه وجود دارند که نیاز است ۴ کمیته نظارت و رصد با شرح وظایف تعیین شود.

امام جمعه شهر همدان افزود: میزهای نظارتی و تیم‌های رصد در دبیرخانه شورای قرآنی تشکیل و تعیین تکلیف شوند.

کد خبر 5373651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha