۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹

فرماندار شهرستان درگزین اعلام کرد؛

سرمایه گذاری بیش از ۱۲۴ میلیارد تومانی در درگزین طی سال جاری

سرمایه گذاری بیش از ۱۲۴ میلیارد تومانی در درگزین طی سال جاری

همدان- فرماندار شهرستان درگزین گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری در شهرستان درگزین بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیل خواستان یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان درگزین با بیان اینکه در ۹ ماهه اول سال جاری در شهرستان درگزین بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف انجام شده است، گفت: همچنین در این مدت ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه با این میزان تسهیلات برای ۳۴۲ نفر شغل در شهرستان درگزین ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: شهرستان درگزین در ایجاد اشتغال برای ثبت در سامانه رصد مقام چهارم استان را دارد.

فرماندار شهرستان درگزین افزود: سهمیه اشتغال این شهرستان برای ثبت در سامانه رصد ۵۰ نفر بود که تا به امروز برای ۵۱۴ نفر شغل ایجاد شده است.

در ادامه، ایوب سلطانی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان درگزین نیز عنوان کرد: از ابتدای سال بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی با اشتغال ۱۲۸ نفر و یک میلیارد تومان تسهیلات کرونا برای کسب کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا پرداخت شده است.

کد خبر 5374005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha