۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۲

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی ۱۰ روز آینده در کرمانشاه

راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی ۱۰ روز آینده در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی ۱۰ روز آینده در کرمانشاه خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بستر و زیرساخت فروش اینترنتی کالاهای اساسی در استان کرمانشاه ظرف ۱۰ روز آینده فراهم می‌شود.

وی افزود: طرح فروش کالای اساسی در هشت استان کشور اجرایی شده و قرار بود طی هفته گذشته در استان کرمانشاه اجرا شود که به دلیل فراهم نبودن بستر لازم با تأخیر اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: زیرساخت سامانه بازرگام که یک شرکت خصوصی است در حال حاضر ظرفیت کار در هشت استان را دارد و هنوز برای همکاری با استان کرمانشاه بسترسازی نشده است.

صفایی گفت: ظرفیت‌های استانی برای اجرای طرح فروش اینترنتی کالاها فراهم است و شرکت‌های متعددی اعلام آمادگی کرده‌اند ولی با نظر ستاد تنظیم بازار استان تصمیم بر این شد که از سامانه بازرگام استفاده شود.

وی بیان کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری مکاتبات با شرکت بازرگام جهت همکاری با استان کرمانشاه در طرح فروش اینترنتی کالاهای اساسی انجام شده است ولی هنوز نماینده‌ای برای شروع کار در استان کرمانشاه ندارد.

کد خبر 5374015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha