۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۵۸

فرماندار تنگستان:

مقاوم‌سازی مسکن در تنگستان روند مطلوبی دارد

مقاوم‌سازی مسکن در تنگستان روند مطلوبی دارد

بوشهر- فرماندار تنگستان از اقدام ۲۷۷ نفر برای انعقاد قرارداد در بانک برای مقاوم‌سازی مسکن خبر داد و گفت: مقاوم‌سازی مسکن در تنگستان روند مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست کارگروه مسکن شهرستان تنگستان اظهار کرد: امیدواریم در این دوره بانک‌ها نهایت همکاری را در بحث پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن، با متقاضیان داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای بررسی و رفع مشکلات تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان، این کارگروه را دو هفته‌ای یک بار با حضور رؤسای بانک‌ها و بنیاد مسکن برگزار خواهیم کرد، تا هم وضعیت آماری تسهیلات را بررسی کنیم و هم برای مشکلات احتمالی متقاضیان مقاوم‌سازی مسکن، اقداماتی را انجام دهیم.

لطفی یادآور شد: در حال حاضر وضعیت پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن در تنگستان، وضعیت مناسبی است و بانک‌ها همکاری خوبی با بنیاد مسکن و متقاضیان داشته‌اند.

فرماندار تنگستان خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر بنیاد مسکن در زمینه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن و همچنین پیگیری و رفع مشکلات متقاضیان این تسهیلات شد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان تنگستان در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن ۴۰۰ فقره بوده که تا کنون ۲۷۷ نفر به بانک مراجعه و قرارداد مابین آنها و بانک منعقد شده است.

کد خبر 5374068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha