۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد؛

کمک ۱۰۲ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری کرمانشاه به نیازمندان

کمک ۱۰۲ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری کرمانشاه به نیازمندان

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک ۱۰۲ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری کرمانشاه به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان ترکمانه در جلسه هم اندیشی با مسئولان اجرایی و رئیس مرکز نیکوکاری شهر کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: از مجموع تعداد مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه، ۵۵ مرکز در شهر کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با هدف شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان محلات افتتاح و راه اندازی شده‌اند، افزود: خیران نیک اندیش در مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه امسال بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان شناسایی شده در این مراکز کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در استان کرمانشاه با عناوین محله‌ای و تخصصی همچون مراکز فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی و زکات بر اساس نوع نیازهای مددجویان فعالیت می‌کنند.

ترکمانه با اشاره نشست هم اندیشی با رؤسا و مسئولین اجرایی مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه، بیان کرد: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خانوارهای کم برخوردار و خیران نیک اندیش هستند که شفافیت در عملکرد موجب اعتماد بیش از پیش به این مراکز مردمی می‌شود.

کد خبر 5374174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha