۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۰

با حکم آیت الله رضا رمضانی صورت گرفت؛

انتصابات جدید در مجمع جهانی اهل بیت (ع)

انتصابات جدید در مجمع جهانی اهل بیت (ع)

آیت الله رضا رمضانی با صدور احکامی جداگانه سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی دبیر مجمع جهانی اهل بیت با صدور احکامی جداگانه سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) را منصوب کرد.

آیت الله رضا رمضانی با صدور حکمی حجت الاسلام مهدی فرمانیان را به عنوان سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب کرد.

متن حکم دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شرح زیر است:

باسمه تعالی

حجت الاسلام جناب آقای دکتر مهدی فرمانیان دام توفیقه

با عنایت به فضل الهی و نظر به سوابق ارزشمند علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان "سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام" منصوب می‌نمایم.

امید است در راستای مأموریت، چشم انداز و اهداف مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سیاست‌های معاونت فرهنگی با رویکردی تحول گرا، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فضای مجازی را در راستای اعتلای مکتب و ارتقای پیروان اهل بیت (ع) سازماندهی و تقویت نمائید.

تأکید بر تحقیق و ترجمه مسأله محور، استفاده از ظرفیت‌های داخلی مجمع، تأکید بر کیفی سازی محصولات، توسعه همکاری آموزشی و پژوهشی با مراکز علمی تحقیقاتی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور، هدایت و حمایت از کانون‌ها و فعالیت‌های فرهنگی پیروان اهل بیت (ع)، استمرار نقاط قوت فعالیت‌های گذشته، رصد و مطالعه محیطی گروه‌های هدف و برنامه ریزی متناسب با مناسبات بومی و فرهنگی از جمله سیاست‌هایی است که انتظار می‌رود در دستور کار قرار گیرند.

امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد مدیریت جهادی و تحول آفرین و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق اهداف متعالی مجمع با رعایت صرفه جویی و حدأکثر تعامل و هم افزایی با معاونت‌ها و مجموعه‌های پیرامونی، در حسن اجرای مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.
همچنین از تلاش‌های مجدانه و مخلصانه حجت الاسلام و المسلمین احمدی تبار صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان و شما را خواستارم.

حکم سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی مجمع

آیت الله رضا رمضانی با صدور حکمی حجت الاسلام محسن حسنی سعدی را به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام محسن حسنی سعدی دام توفیقاته

به موجب این حکم جنابعالی را که دارای توانمندی، حسن سابقه، تعهد و تجارب ارزنده می‌باشید به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب می‌کنم.

با عنایت به اهمیت و جایگاه خطیر این مسئولیت، ضمن رعایت اصول حرفه‌ای مصرح در شرح وظایف و حداکثر استفاده از تخصص در حوزه‌های فعالیت، با برنامه‌ای جامع و بکارگیری روش‌های نوین و ابزارهای کارآمد در نظام بازرسی و ارزیابی عملکرد نسبت به تعالی معنوی اجرایی این مجموعه حداکثر تلاش را داشته باشید.

در این راستا، تنظیم و استقرار نظام مدیریت عملکرد و سیستم‌ها و روش‌های مناسب ارزیابی، تهیه و تدوین شاخص‌های عمومی اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد و ارزیابی مستمر عملکرد واحدهای سازمانی از مقدمات ضروری تحول خواهی و نیل به اهداف و برنامه‌های این مجموعه است.

امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد مدیریت جهادی و تحول آفرین با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق اهداف متعالی مجمع با رعایت صرفه جویی و حسن اجرای مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 5374180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha