۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴

معاون وزیر نفت:

مراحل جذب فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت ادامه دارد

مراحل جذب فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت ادامه دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت از انتظار جذب حداقل ۶۰ درصدی فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مهدی علی مددی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت اظهار داشت: وزارت نفت متعهد بود فارغ‌التحصیلان گروه الف تا پایان سال ۹۴ را بر اساس شرایطی که در دستورعمل موضوعه قید شده، منطبق با نیازهای منابع انسانی جذب کند. تا سال ۹۸ از جذب این افراد که در مجموع ۱۹۸۲ نفر بودند، جلوگیری شد و سال ۹۸ بنا شد یک ارزیابی استخدامی در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت انجام شود که ۴۸۸ نفر در این ارزیابی جذب و ۱۴۹۴ نفر ردصلاحیت شدند.

وی افزود: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، در مجموعه توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت، نشست‌هایی با این افراد برگزار شد تا مطالبات آنها شنیده شود. در این جلسات مشخص شد این افراد از نوع ارزیابی رضایت نداشتند و معتقد بودند این ارزیابی با شرایط آنها منطبق نبوده است. با ارجاع گزارش به وزیر نفت، وی دستور رسیدگی فوری و ارائه فرصت مجدد با انجام مصاحبه از این افراد طبق دستورعمل متعهدانه وزارت نفت برای جذب این افراد را صادر کرد و بر همین اساس بنا شد یک بار دیگر مطابق با دستورعمل، فرصتی دوباره به این افراد داده شود که در ابتدا رشته‌های تحصیلی این گروه احصا شد و ادامه کار کلید خورد.

علی مددی ادامه داد: نماینده هر یک از شرکت‌های تابع وزارت نفت در این مصاحبه‌ها حضور دارند و بر اساس نیازسنجی انجام‌شده در هریک از شرکت‌ها، نسبت به انتخاب افراد برای به‌کارگیری این افراد در شرکت خود اقدام کنند.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: اگرچه وزارت نفت تعهدی بر جذب تمام و کمال این افراد ندارد و افراد باید بعد از مصاحبه و صلاحیت‌سنجی پذیرش شوند، اما با توجه به نیازی که به نیروهای متخصص در برخی رشته‌ها داریم، انتظار می‌رود حداقل ۶۰ درصد از این افراد در بدنه صنعت نفت جذب شوند. هرچند که برخی از این افراد از سال ۹۵ در موقعیت‌های دیگری مشغول شده‌اند و ممکن است مراجعه نکنند.

کد خبر 5374510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha