۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱:۵۸

اولین فرمانده سپاه کردستان:

شیوه مدیریتی حاج قاسم حلال بسیاری از مشکلات کشور است

 شیوه مدیریتی حاج قاسم حلال بسیاری از مشکلات کشور است

سنندج- سردار یاحی فرمانده اسبق سپاه کردستان و همرزم شهید سلیمانی گفت: بسیاری از مشکلات کشور با الگو گرفتن از شیوه مدیریتی حاج قاسم حل می شود اما متأسفانه مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رسول یاحی دوشنبه شب در شب خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج اظهار کرد: اولین دیدار من با حاج قاسم به سال ۵۹ در مناطق عملیاتی جنوب و عملیات فتح المبین بر می‌گردد که فرماندهی تیپ ۴۱ ثارالله کرمان را بر عهده گرفته بودند.

وی افزود: در دیدارهای عمومی و خصوصی و خانوادگی نیز ایشان را بارها زیارت می‌کردیم و ایشان ویژگی‌های منحصر به فردی داشت که برای همیشه نام و یادش را ماندگار کرده است.

سردار یاحی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک فرد روستایی و زحمت کشی بود و از کودکی کار کرده بود و اعتماد به نفس خیلی بالایی داشت که امروز جوانان ما به آن بسیار نیازمند هستند.

وی افزود: سردار سلیمانی با امکانات کم، کارهای بزرگی را انجام می‌داد و همچون طیفی بود که در دوران دفاع مقدس دارای ویژگی‌هایی همچون ایمان به خدا و اعتماد به نفس و پاکدستی بودند.

اولین فرمانده سپاه پاسداران کردستان اظهار کرد: همیشه آدم‌های فداکاری در کنار حاج قاسم بودند و ایشان در نقش یک سرباز همواره خادم مردم بود و تأثیرگذاری ایشان هم دیگر ویژگی شأن بود که از الطاف خداوند متعال برای وی بود.

وی تصریح کرد: خیلی از مشکلات کشور با الگو گرفتن از شیوه مدیریتی حاج قاسم حل می‌شود.

سردار یاحی افزود: جامع نگری حاج قاسم موجب شده بود که همه به ایشان ارادت خاصی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی زبان عربی را با لهجه‌های مختلف مسلط بود و زبان انگلیسی هم مسلط بود و با عراقی‌ها و سوریه‌ای ها با لهجه خودشان صحبت می‌کرد.

سردار یاحی افزود: هوش عاطفی از ویژگی‌های منحصر به فرد حاج قاسم بود و این شیوه مدیریتی می‌تواند در گوشه و کنار کشور ما مورد توجه قرار گیرد اما متأسفانه مورد غفلت واقع شده است.

کد خبر 5374949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha