۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱

مسئول بسیج دانشجویی یزد:

دانشجویان در جامعه منشأ اثر باشند

دانشجویان در جامعه منشأ اثر باشند

یزد – مسئول بسیج دانشجویی یزد گفت: حرکت‌های جهادی دانشجویان نیازمند حمایت جدی است و این حمایت باید شتاب بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پورمیرزایی، دوشنبه شب در مراسم تقدیر از خادمین شهدا و دانشجویان فعال در معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی اظهار داشت: ماموریت اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است که این ماموریت در دل انجام ماموریت‌ها به سرانجام می رسد.

وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: شما دانشجویان بسیجی اثبات کردید فعالیت شما بودجه محور نیست، بلکه با اعتقاد پا به میدان گذاشتید و برکت و امداد خداوند به یاری شما آمد.

پورمیرزایی ادامه داد: همه اقدامات صورت گرفته توسط شما نظیر برگزاری اردوی اربعین توسط کاروان دانشجویی آن هم در دوران کرونا در درجه اول با اخلاص شما امکان پذیر شده است.

پورمیرزایی تاکید کرد: باید چنین روحیه و رفتارهایی را در جامعه گسترش بدهیم و دست تمامی دانشجویان را به این منبع نورانی متصل کنیم.

پورمیرزایی عنوان کرد: اگر به دنبال ساخت تمدن اسلامی هستیم باید همه افراد جامعه را رشد بدهیم و همه باید در این عرصه ها پا به میدان بگذارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد افزود: یک روز جنگ کارخانه انسان سازی و تربیت افراد بود ما امروز در این اقدامات جهادی و ارزشمند به دنبال رسیدن به همان نتیجه هستیم.

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی جزو اولین هایی بودند که برای کمک به کادر درمان وارد بیمارستان شدند آن هم در دورانی که کرونا در دل بسیاری هراس افکنده بود. این عزیزان علاوه بر خدمت در خط مقدم مبارزه با کرونا اقدام به تهیه آب سیب طبیعی برای بیماران و کادر درمان کردند.

پورمیرزایی بیان داشت: این سوابق درخشان افتخار بزرگی است اما میادین بزرگتری در پیش داریم لذا باید این روحیه را حفظ کرد.

وی یادآور شد: مسیر پیش رو مسیر دشوار اما در دسترسی است و تجربه ۴۰ ساله به ما نشان داده است که بن بستی وجود ندارد و انقلاب همواره رو به جلو حرکت می کند.

پورمیرزایی تصریح کرد: شما دانشجویان باید برای حضور موثر در حوزه های اقتصاد و آسیب های اجتماعی آماده باشید، باید خود را آماده کنید و در پیرامون خود منشا اثر باشید. دوران دانشجویی همان زمانی است که می توانید به سوی رشد و کمال حرکت کرده و خروجی این حرکت در جامعه جاری و ساری باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: جنبش دانشجویی باید علمدار و آغازگر هر جنبشی باشد، زیرا معتقدیم تا دانشجو حرکت نکند جامعه به حرکت در نمی آید، این همان تعبیر شهید بهشتی است که فرمودند دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود.

وی ضمن تقدیر از حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، بسیج جامعه پزشکی، خیرین، نیروی انتظامی و مسئولان دانشگاه ها گفت: امیدواریم در این دوره حمایت از حرکت های مثبت و سازنده دانشجویی بیشتر شود و شما دانشجویان از این فرصت استفاده کرده و با جهاد خود انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانید.

کد خبر 5375115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha