۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

رضوانی در تذکر شفاهی: 

فریب وعده‌های نسیه غربی‌ها را در مذاکرات نخوریم

فریب وعده‌های نسیه غربی‌ها را در مذاکرات نخوریم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ما نباید فریب وعده‌های نسیه دشمنان و شیطان بزرگ را در مذاکرات بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به مذاکرات وین، گفت: مذاکره کنندگان باید به خوبی مواظبت کنند و بر اساس آموزه های دین اسلام به شیطان بزرگ و دشمنان اعتماد نکنند.

وی بیان کرد: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران نباید به یاوه گویان داخلی و غرب گرایان اعتنا کند و باید در جهت دفاع از منافع ملی و تلاش برای رفع تحریم ها اقدام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توافقات حاصله بین ایران و گروه ۱+۴ باید گام به گام در مسیر اجرا قرار گیرد و نباید به وعده های نسیه شیطان بزرگ توجه شود. دشمن و شیطان بزرگ جز دروغ، وعده ای نمی دهند.

وی همچنین درباره انتصابات کُند دولت گفت: ما خواستار تسریع در انتصابات هستیم و باید در دولت عواملی روی کار بیایند که با هم هماهنگ باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رئیس جمهور انتظار داریم در دیپلماسی تمرکز بر همسایگان باشد و حتماً این موضوع مورد مراقبت و پیگیری جدی قرار گیرد.

کد خبر 5375270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha