۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

معاون استاندار البرز تأکید کرد؛

ضرورت احصای مشکلات کارگران البرز توسط دستگاه‌های ذی‌ربط

ضرورت احصای مشکلات کارگران البرز توسط دستگاه‌های ذی‌ربط

البرز - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دستگاه‌های مرتبط موظف هستند کلیه مشکلات جامعه کارگری را احصا و نسبت به حل آن ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نورمحمد فردی بعد از ظهر سه‌شنبه در کمیسیون کارگری شورای تأمین استان البرز که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید توسط مقام معظم رهبری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها مانع زدایی‌ ها نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۷۹ تاکنون که هر سال نامگذاری شده قدر مشترک همه این نامگذاری‌ها مسائل اقتصادی است، بنابراین باید همه مسئولین به این مهم توجه کافی داشته باشند و در هر صورت فعال کردن کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی باعث رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و در نهایت نشاط اجتماعی می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: روی هم رفته اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط نسبت به اصلاح قوانین و مقررات حمایتی کارگران و واحدهای تولیدی صنعتی اطلاع رسانی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: باید مشکلات جامعه کارگری و واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف احصا و با قوت و قدرت پیگیری و حل شوند.

رئیس کمیسیون کارگری استان البرز گفت: بالاخره در مورد مسائل و مشکلاتی چون کمبود نقدینگی، بدهی دستگاه به سازمان تأمین اجتماعی، تأمین مواد اولیه، تعطیلی کارخانجات، عدم فروش به موقع، برخی از واحدهای تولیدی با برنامه‌ریزی به موقع اقدام گردد.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۶۸ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی مطرح و تصمیم‌گیری شده است و بیش از ۲۰۰ واحد غیر فعال در محدوده شهرک‌های صنعتی باید رفع مشکل شوند.

فردی متذکر شد: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها هماهنگی و برنامه‌ریزی شود تا از وجود و ظرفیت دانشگاه‌ها در ایجاد رشته‌های متناسب و مرتبط با وضعیت استان استفاده شود که با این شکل مشکل کاری کارکنان تخصصی در استان حل می‌شود.

کد خبر 5375398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha