۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۵

رئیس سازمان مدیریت بوشهر:

هزینه‌کردها در پروژه‌های عمرانی استان بوشهر منطقی و عالمانه باشد

هزینه‌کردها در پروژه‌های عمرانی استان بوشهر منطقی و عالمانه باشد

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: هزینه‌کردها در پروژه‌های عمرانی استان بوشهر باید منطقی و عالمانه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی سه‌شنبه‌شب در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بنیاد مسکن در ساماندهی منظومه‌های روستایی در این استان شایسته تقدیر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تاکید کرد: اجرای طرح‌ها باید بگونه‌ای باشد که به فضای کسب و کار و ساختار محلی از نظر اقتصادی، معیشتی و اجتماعی کمک کند.

وی با اشاره به عدم هماهنگی در اجرای برخی پروژه‌ها، خاطر نشان کرد: دستگاه‌ها باید تلاش کنند با مشخص کردن پروژه‌های مهم و اولویت‌دار، جلوی ضرر و زیان دولت را بگیرند و با اجرای پروژه‌های اساسی، رضایت مردم جلب شود.

درویشی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نگاه تعاملی و مثبتی با دستگاه‌های اجرایی دارد، افزود: هزینه‌کرد در پروژه‌ها باید منطقی و عالمانه باشد و سعی شود با تسلط در مسائل فنی از ایجاد تنش جلوگیری شود.

منظومه‌های روستایی ساماندهی می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: منظومه‌های روستایی در استان بوشهر نیازمند ساماندهی است و در این راستا مطالعات آن انجام شده و آماده اجراست.

علیرضا مقدم با اشاره به اهمیت اجرای طرح منظومه‌های روستایی در سطح روستاهای استان، تصریح کرد: اجرا و طرح توسعه پایدار منظومه روستایی به ایجاد اشتغال و تولید محصولات جدید و شکوفایی ظرفیت‌های پنهان اقتصادی در روستاهای استان منجر خواهد شد.

وی بیان کرد: سهم استان بوشهر از طرح مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری ۲ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی تعیین شده که تاکنون یکهزار و ۶۷۶ واحد به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

مقدم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۶۷۳ واحد مسکونی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان بوشهر در دست ساخت است که برخی در مرحله آماده‌سازی و فراهم شدن بستر و برخی هم پیشرفت بین ۲ تا ۴۸ درصدی دارند.

کد خبر 5375735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha