۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷

رئیس بسیج طلاب اردبیل خبر داد؛

برگزاری یادواره ۳۸ شهید طلبه در اردبیل

برگزاری یادواره ۳۸ شهید طلبه در اردبیل

اردبیل- رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه، یادواره ۳۸ شهید طلبه و روحانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، بنا داریم تا به عنوان پیش مقدمه برگزاری این کنگره یادواره تجلیل و تکریم از خانواده‌های ۳۸ شهید طلاب و روحانی را در استان اردبیل برگزار کنیم.

وی هدف اصلی از برگزاری این یادواره را انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس و ارزش‌های نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: با همکاری سپاه، بسیج، حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی و ارزشی در استان اردبیل این یادواره با عظمت و شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل گفت: نسل امروز نیازمند انتقال مواریث ارزشمند شهدای گران‌سنگی هستند که بتوانند سیره و سلوک شهدا به ویژه شهدای روحانی را ادامه داده و قدردان خدمات رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس در کسوت روحانیون باشند.

حجت‌الاسلام سید سیاح افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر در مقابله با هجمه‌های استکبار جهانی نیازمند شناخت راه و معرفت به حقیقت پیام شهدا هستیم تا بتوانیم توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی را خنثی و زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استان اردبیل در هفته آینده با رنگ و بوی شهادت دوباره حال و هوای معنوی‌تر پیدا می‌کند که با استقبال از پیکر تازه تفحص شده شهید «علی میرعلیزاده» سعی خواهد شد تا تشییع پیکر این شهید والامقام در روز شنبه ۲۷ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مشگین‌شهر برگزار شود.

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل بیان کرد: حضور پیکر این شهید والامقام بار دیگر به اردبیل و مشگین‌شهر حال و هوای معنوی خواهد داد تا ما همچنان به دنیا اعلام کنیم که در سایه فرهنگ ایثار و شهادت است که جامعه ما از آسیب‌های مختلف در امان مانده و می‌ماند.

کد خبر 5376602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha