۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۲۶

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس:

بانک ها مانعی برای صنایع هستند/ لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در گلستان

بانک ها مانعی برای صنایع هستند/ لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در گلستان

گرگان- نماینده گرگان و آق قلا در مجلس با بیان این که بانک ها فقط به دنبال ایجاد مانع برای صنایع هستند، گفت: بانک ها حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع دارند و باید به صنایع کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی صبح پنج شنبه در نشست فعالان اقتصادی گلستان با رییس قوه قضاییه، اظهار کرد: متاسفانه صنعت استان بسیار ضعیف بوده و از طرفی قطعی برق صنایع در تابستان به این بخش بسیار آسیب وارد کرده است.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که ما صنایع تبدیلی در استان کم داریم، افزود: آنچه هم اکنون با آن مشکل داریم همین کمبود صنایع تبدیلی است.

وی ضمن یادآوری اینکه بانک ها فقط به دنبال ایجاد مانع برای صنایع هستند، افزود: بانک ها حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع دارند و باید به صنایع کمک کنند.

سنگدوینی گندم این منطقه را بسیار با کیفیت خواند و افزود: ۳۵ کارخانه تولید آرد در استان داریم.

به گفته نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، گلستان بهترین محصولات کشاورزی را تولید می کند اما در بخش صنایع تبدیلی با مشکل مواجه است.

وی ادامه داد: در این سفر رییس قوه قضاییه می خواهیم مشکل پتروشیمی را حل کنند و به دنبال احیای تولید و صنعت باشند و تصمیم جدی انقلابی بگیرید تا پتروشیمی در استان راه بیفتد.

کد خبر 5376803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha