۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها:

نداشتن قانون حریم شهر در تهران همچنان لاینحل مانده است

نداشتن قانون حریم شهر در تهران همچنان لاینحل مانده است

ری- نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها با تاکید بر حل مشکلات استان تهران طی مدیریت چهار ساله ششمین دوره شوراها گفت: نداشتن قانون حریم شهر در تهران همچنان لاینحل مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد صادقی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای شورای استان تهران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان تهران که در شهرداری منطقه ۲۰ تهران برگزار شد اظهار داشت: مشکلاتی که طی ۴۰ سال گذشته در استان تهران لاینحل مانده و تاکید بر این شد که این مشکلات طی مدیریت ۴ ساله ششمین دوره شوراها حل شود که نیازمند یک کار جهادی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه ایراد مهمی که از سوی شوراها مطرح می‌باشد این است که از سوی دولت و نمایندگان نهاد شوراها جدی گرفته نمی‌شود گفت: این موضوع در حالی است که از این شورا در قانون اساسی به صراحت نام برده شده و نشانه حضور مردم در اداره روستاها و بخش‌ها و شهرها است و این مجموعه در کنار قوای مجریه و مقننه و قضائیه می‌تواند مشکلات را حل کند.

صادقی عنوان داشت: در برخی موارد بعضاً قوانینی توسط نمایندگان منعقد می‌شود که قابلیت اجرا پیدا نمی‌کند و به نفع مردم نیست و به این نتیجه رسیدند که مشکلات و معضلات بزرگ و مهم که نفع جمعی دارد مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات حریم شهر تهران است که مشکلات زیادی را نه تنها برای پایتخت بلکه برای همه شهرستان‌های استان تهران و حتی استان‌های هم جوار به وجود آورده که از دغدغه‌های اصلی می‌باشد و طی جلسه‌ای که با رئیس جمهور برگزار شده مقرر شد که با حضور نمایندگان مردم و شوراها قوانین حریم شهر تهران بررسی شود تا آلودگی هوا و معضلات محیط زیستی و حفظ باغات و منابع طبیعی حل شود.

کد خبر 5377020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha