۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛

ورود سامانه قوی با سه موج بارشی به کرمانشاه

ورود سامانه قوی با سه موج بارشی به کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه‌ای قوی و ناپایدار که دارای سه موج بارشی است به استان کرمانشاه خبر داد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای قوی و ناپایدار که دارای سه موج بارشی است؛ از بامداد روز جمعه (فردا) تا روز چهارشنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر خواهد داشت.

وی با اشاره به تأثیرات این سامانه بارشی بر وضعیت آب و هوایی استان کرمانشاه، گفت: این سامانه به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعد و برق در استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار حاصل از اولین موج، در روز جمعه به ویژه در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار بوده که بارش در ارتفاعات و گردنه‌ها به شکل برف نیز دیده خواهد شد.

وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان کرمانشاه، گفت: این سامانه بارشی سبب آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان کرمانشاه خواهد شد.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: موج دوم سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه و موج سوم آن در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در جو منطقه فعال خواهند بود.

کد خبر 5377027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha