۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸

در میز ارتباطات مردمی؛

معاونان وزیر تعاون رو در رو با مردم یزد گفتگو می‌کنند

معاونان وزیر تعاون رو در رو با مردم یزد گفتگو می‌کنند

یزد- معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میز ارتباطات مردمی که در آستانه سفر رئیس جمهور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستقر شده، رو در رو با مردم یزد گفتگو می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال برگزاری است.

مردم استان یزد می توانند روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 آذر ماه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در مجتمع ادارات (بلوار دانشجو، سه راه تعاون) مراجعه کنند.

جامعه کار و تولید استان می توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و ... را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد و همچنین معاونین وی در میان بگذارند.

سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع (نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد)، مهدی مسکنی معاون امور تعاونی ها و طالبی دارستانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حبیب‌اله‌جلیلی ‌مدیرکل‌ ‌اموراستانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم هستند.

همچنین محمود کریمی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال نیز عصر جمعه از ساعت 16 الی 18 در میز ارتباطات مردمی حضور دارد و مردم می توانند مشکلات خود در حوزه اشتغال را با وی در میان بگذارند.

کد خبر 5377140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha