۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۸:۰۹

رئیس جمهور در فرودگاه یزد:

نیروی انسانی سرمایه اصلی استان یزد/ظرفیت‌های یزد را احیا می‌کنیم

نیروی انسانی سرمایه اصلی استان یزد/ظرفیت‌های یزد را احیا می‌کنیم

یزد- رئیس جمهور گفت: نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه استان یزد است و امیدواریم بتوانیم ظرفیت های مختلف را برای مردم این استان احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی، صبح جمعه در بدو ورود خود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی در جمع خبرنگاران یاد و خاطره شهدای استان یزد به ویژه شهید صدوقی را گرامی داشت و گفت: برای خانواده‌های شهدا و جانبازان آرزوی صبر د ارم.

وی افزود: یزد استان پرظرفیتی در حوزه مادی و دارای نیروی انسانی پر کار، پرتلاش و انقلابی است و مردمانی سختکوش دارد که قناعت جزو ویژگی‌های مردم این استان است و به راستی استانی با صفت دارالعباده نامیده شده است.

رئیسی ادامه داد: یزد دارای ظرفیت کشاورزی، صنعتی، معادن بزرگ و از همه مهمتر نیروی انسانی متراکم، جوان و آماده کار است که متأسفانه زمینه کار آنگونه که باید برای جوانان آن مهیا نیست که باید این ظرفیت را توسعه دهیم و احیا کنیم.

وی عنوان کرد: کارهای خوبی در یزد انجام شده اما نسبت به آنچه که باید انجام شود، فاصله داریم و باید این فاصله را کم و به وضعیت مطلوب نزدیک کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مشکلات استان یزد احصاء شده، برخی در این سفر بررسی می‌شود و برخی دیگر نیز در تهران پیگیری خواهد شد.

رئیسی با اشاره به بیماری امام جمعه یزد، برای آیت الله ناصری آرزوی سلامتی کرد.

کد خبر 5377306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha