۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

امام‌جمعه موقت شاهرود:

بودجه گره‌خورده با برجام نیست/ مسئولان به دنبال رفع مشکلات

بودجه گره‌خورده با برجام نیست/ مسئولان به دنبال رفع مشکلات

شاهرود- امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه مسئله بودجه سال آینده به‌هیچ‌عنوان به برجام گره‌ نخورده است، گفت: مسئولان به دنبال گره‌گشایی و حل مشکلات موجود در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه دولت جدید همه عزم خود را برای حل مشکلات معیشت و گره‌گشایی از چالش‌های اقتصادی جزم کرده است، ابراز داشت: دولت سیزدهم می‌کوشد تا مردم از زیر فشارهای اقتصادی رهایی یابند.

وی بابیان اینکه مسئله بودجه به برجام گره‌خورده نیست و مذاکرات بدون حاشیه‌های جانبی در حال انجام است، افزود: همین موضوع نشان می‌دهد که کشور معطل مباحث فوق‌الذکر نیست و کار با روندی آرام اجرایی می‌شود.

امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ عدالت رعایت شده است، ابراز داشت: در تقسیم‌بندی بودجه مناطق محروم، اقشار مختلف جامعه و بسیاری موارد دیگر در نظر گرفته‌شده است.

نظری بابیان اینکه برای نخستین بار دولت از بانک مرکزی هیچ مبلغی را استقراض نکرده است، تصریح کرد: قطعاً حل مشکلات اقتصادی نیازمند جراحی در بودجه است که این موضوع بی‌شک مشکلاتی را نیز به دنبال دارد که انتظار می‌رود مردم نسبت به آن آماده باشند.

وی بابیان اینکه ابعاد شهید سلیمانی به ملی بلکه بین‌المللی است و مراسم سالگرد شهادت ایشان باید فراتر از منطقه‌ای برگزار شود، افزود: نوشتن مقاله، کتاب و بیان شجاعت و دلیری این شهید و لزوم تداوم راه مکتب حاج قاسم انتظاری که از سخنران‌های مراسم می‌رود که باید شخصیت ایشان را به‌درستی تحلیل و بررسی کنند.

کد خبر 5377631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha