۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴

امام جمعه دشتستان:

محلات کم برخوردار برازجان نیازمند توجه بیشتری است

 محلات کم برخوردار برازجان نیازمند توجه بیشتری است

بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: نگاه و عنایت ویژه به محلات محروم و کم برخوردار از مطالبات مردم از شهردار جدید است و شهردار برازجان به محلات کم برخوردار توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به ۲۶ آذر روز حمل و نقل اظهار داشت: موضوع حمل و نقل از جمله موضوعات زیربنایی جهان امروز است، در واقع حمل و نقل شبیه پلی است که بازار تولید را به بازار مصرف و جوامع بشری را به یکدیگر ارتباط می‌دهد و همه به این پل ارتباطی نیاز دارند.

امام جمعه دشتستان با تقدیر از شبکه بزرگ حمل و نقل کشور افزود: تلاش رانندگان اتوبوس، تاکسی و سایر وسایل نقلیه قابل تقدیر است و مسؤولین باید بیش از گذشته از این قشر زحمتکش در زمینه تسهیلات، بیمه و سایر خدمات حمایت کنند.

با گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت دکتر مفتح بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از موضوعات مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی است و تمامی انسان‌های دلسوز و مصلح حوزوی و دانشگاهی مدام روی این موضوع تاکید کرده‌اند، گرچه تا کنون اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی گفت: تبادل استاد و دانشجو، راه اندازی مراکز علمی و پژوهشی مشترک، همکاری در تصمیم سازی ها در زمینه مشکلات ملی و کشوری، همکاری در زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله این موضوعات است.

وی تصریح کرد: جنگ همه جانبه و ظالمانه دشمن در شرایط کنونی مسؤولیت های سنگینی را متوجه حوزه و دانشگاه ساخته است.

وی به برخی مطالبات مردم از شهردار جدید برازجان اشاره کرد و یادآور شد: به کار گیری افراد صالح، کارآمد و پاکدست، فساد گریزی و فساد ستیزی، تکریم، تسهیل و تسریع در امور مراجعین، رعایت عدالت در توزیع پروژه‌ها و خدمات، نگاه و عنایت ویژه به محلات محروم و کم برخوردار، اولویت دادن به پروژه‌های نیمه تمام و پرهیز از دوباره کاری، تعیین تکلیف محله‌های جدید و حواشی شهر از چجمله این مطالبات است.

امام جمعه دشتستان ادامه داد: توسعه فضای سبز به ویژه در محله‌هایی که زمین آن موجود است مثل جاده سلامت و حاشیه دره آردو نیز مورد توجه شهردار قرار گیرد.

وی گفت: دیوارکشی دره‌های درون شهر برای جلوگیری از سیل و خرابی منازل، حرکت جهادی برای آسفالت کوچه‌های شهر، چاره جویی برای دفن بهداشتی و یا بازیافت زباله‌ها، نظارت صحیح بر فضاهای موجود اعم از پارک و ورزشی و استفاده بهینه و سالم از آنها، تعریف پیوست فرهنگی برای همه طرح‌های عمرانی و خدماتی، جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر از دیگر مطالبات مردم از شهردار جدید است.

کد خبر 5377687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha