۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۱

مدیرکل هواشناسی البرز:

البرز از شنبه بارانی می‌شود

البرز از شنبه بارانی می‌شود

البرز - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: روز شنبه با گذر موج ناپایدار از منطقه البرز مرکزی، رگبار ساعتی و رعد و برق و اختلال تردد در معابر و جاده‌های کوهستانی رخ می‌دهد.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: روز شنبه با گذر موج ناپایدار از منطقه البرز مرکزی رگبار ساعتی و رعد و برق، آب گرفتگی موقت معابر شهری و در ارتفاعات رگبار برف و اختلال تردد در معابر و جاده‌های کوهستانی خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی تا نیمه‌ابری به تدریج ابری، از اواخر وقت در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات رگبار ساعتی برف و رعد و برق بوده و هوا بسیار ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۲ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز نیمه‌ابری تا ابری همراه با مه رقیق، در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید رگبار پراکنده و در ارتفاعات رگبار برف و رعد و برق است و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد شد.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۳ متر بر ثانیه است.

کد خبر 5377768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha