۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴

فردا در شهرستان ادب؛

شب شعر «از دولت قرآن» برگزار می‌شود

شب شعر «از دولت قرآن» برگزار می‌شود

شب شعر «از دولت قرآن» فردا یکشنبه در محل موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرستان ادب، شب شعر «از دولت قرآن» فردا یکشنبه ۲۸ آذر با حضور برخی از شاعران کشور در محل موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

این‌شب شعر یکی از ویژه‌برنامه‌های «جایزه ادبی حافظ» (جشنواره ملی شعر قرآنی) است که با هدف یاری به تولید ادبیات قرآنی برگزار می‌شود.

یوسفعلی میرشکاک، مرتضی امیری اسفندقه، علیرضا قزوه، علی‌محمد مودب، علی داودی، محمدمهدی سیار، محمدسعید میرزایی، اعظم سعادتمند، میلاد عرفان‌پور، سیدمحمدمهدی شفیعی، نغمه مستشارنظامی، سیده تکتم حسینی، حامد طونی، محمدمهدی خانمحمدی و حسنا محمدزاده، شاعرانی هستند که در این شب شعر شعرخوانی خواهند داشت. اجرای برنامه‌ نیز به‌عهده سیدمحمدجواد شرافت است.

عنوان این برنامه از یکی از ابیات حافظ برگرفته شده است: «صبح‌خیزی و سلامت‌طلبی چون حافظ/ هر چه کردم همه از دولت قرآن کردم»

شعرهایی که در این برنامه خوانده می‌شوند به عنوان نمونه هایی از شعر معاصر با درون‌مایه های قرآنی در صفحه اینستاگرام این جشنواره به نشانی instagram.com/hafez_award منتشر می‌شوند.

این‌برنامه یکشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ در محل موسسه شهرستان ادب واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان طالقانی، پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود.

کد خبر 5378586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha