۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۵۳

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی استان سمنان اختصاص یافت

 ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی استان سمنان اختصاص یافت

سمنان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سمنان از اختصاص ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبارات برای تسهیلات مکانیزاسیون ادوات کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌الله رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران و رسانه‌ها به میزبانی سالن جلسات جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این اعتبارات در قالب تسهیلات برای مکانیزاسیون و خرید ادوات کشاورزی اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بهره برداران بخش کشاورزی در استان سمنان مخاطب این طرح هستند، افزود: این تسهیلات تاکنون در سه مرحله به بهره برداران استان اختصاص یافته که مرحله اول ۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در مرحله دوم ۸۰ و در مرحله سوم نیز ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون ادوات کشاورزی در گستره استان پرداخت شده است، ابراز کرد: تا کنون بالغ بر ۹۵ درصد از تسهیلات مذکور برای خرید ادوات بهره‌برداران بخش‌های مختلف پرداخت شد.

رضایی با بیان اینکه تاکنون ۱۶۰ تراکتور باغی، کمبایت و… توسط تسهیلات اعطایی به بهره برداران بخش کشاورزی استان سمنان خریداری شده است، گفت: مابقی این تسهیلات نیز پرداخت خواهد شد تا کشاورزان بتوانند ادوات کشاورزی خود مانند سم پاش، کمباین، انواع تراکتور و… را خریداری کنند.

کد خبر 5378784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha