۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۶

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان:

دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت از اول دی حذف می‌شوند

دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت از اول دی حذف می‌شوند

اهواز- مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: از اول دی‌ماه همه نسخ بیمه سلامت در تمام مراکز درمانی، الکترونیکی نوشته دریافت هر گونه هزینه مالی نیز در این خصوص ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خسروی بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست نسخه‌نویسی الکترونیکی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز بالای ۹۰ درصد تولید نسخ الکترونیک در خوزستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن حذف کامل دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت، هماهنگی‌های لازم با مسئولان بلندپایه استانی و دستگاه‌های مرتبط با حوزه درمان در استان برای حمایت و پشتیبانی لازم در خصوص تعامل و هم افزایی با این دستگاه انجام شده است.

وی اضافه کرد: از اول دی‌ماه امسال همه نسخ در تمام مراکز درمانی، الکترونیکی نوشته می‌شود و این گام بلندی در توسعه نظام سلامت استان در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به بیمه شدگان است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به اینکه بیمه سلامت زیرساخت‌ها را در همه مؤسسات درمانی طرف قرارداد و ایجاد فضای عمومی فراهم خواهد کرده است، تاکید کرد: دریافت هر گونه هزینه مالی نیز در این خصوص ممنوع است.

وی شد: بیمه سلامت استان از سال ۹۷ با وجود کمی - کیفی بسترهای لازم در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک، زیر ساخت‌های لازم را برای اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه فراهم و آماده کرده است.

کد خبر 5379433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha