۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸

استاندار همدان تاکید کرد؛

فرماندار منتخب تویسرکان در مسیر پیشرفت و عمران قدم بردارد

فرماندار منتخب تویسرکان در مسیر پیشرفت و عمران قدم بردارد

همدان- استاندار همدان گفت: فرماندار منتخب تویسرکان باید در مسیر پیشرفت وعمران شهرستان قدم بردارد و به صنعت، گردشگری و توسعه تویسرکان توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شهیدان ملکی، دلاوری و عینعلی از دیار تویسرکان هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون دکتر مفتح است.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت و انتخاب آیت الله رئیسی مردم نگرش و دیدگاه انقلابی را انتخاب کردند و انتخاب وزرا، استانداران و فرماندار نیز همین است، عنوان کرد: بعد از بررسی‌های افراد متعدد با توجه به ویژگی تویسرکان و احساس دین به شهدای این دیار باید فردی از شایستگان انتخاب می‌شد.

استاندار همدان ادامه داد: فرایند انتخاب و انتصاب در فرمانداری به دلیل ظرافت‌ها مقداری طولانی است؛ چراکه یک فرماندار باید تعامل خوبی با مردم و امام جمعه داشته باشد و مورد تأیید وزارت کشور و البته دارای تجربه و شرایط خاص باشد.

قاسمی فرزاد گفت: باتوجه به شناخت و مسئولیت‌های قبلی آقای حسین افشاری و موفقیت‌هایشان، ایشان به عنوان فرماندار تویسرکان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم و لازمه این کار، همگرایی در کارها است، گفت: شهرستان تویسرکان با توجه به اینکه قدمت بالایی از لحاظ فرهنگی دارد و با وجود آرامگاه حیقوق نبی باید در ثبت جهانی این اثر تلاش کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر جایگاه گردشگری به عنوان یک صنعت مهم، عنوان کرد: فرماندار منتخب شهرستان تویسرکان باید به این موضوع توجه داشته و موضوع منبت گلریز و گردوی تویسرکان را نیز مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه زمانی که کسی در جایگاهی قرار می‌گیرد، باید تحمل و سعه صدر بالایی داشته باشد، ادامه داد: اگر حرف‌هایی زده شد باید با منطق به آنها پاسخ داد.

قاسمی فرزاد در پایان تصریح کرد: فرماندار منتخب تویسرکان باید در پیشرفت وعمران قدم بردارد و به صنعت، گردشگری و توسعه این شهرستان توجه داشته باشد.

گفتنی است؛ در این آئین حسین افشاری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان معارفه شد.

کد خبر 5379468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha