۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵

یک فوتی و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو ساینا درمسیر قروه- همدان

 یک فوتی و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو ساینا درمسیر قروه- همدان

قروه- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قروه گفت: واژگونی خودرو ساینا در مسیر قروه به همدان دو نفر مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اقبال سالمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام مرکز EOC استان در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه مبنی بر وقوع تصادف در محور قروه -همدان و نیاز به رهاسازی مصدومین، یک تیم جاده‌ای پایگاه هلال احمر گنجی قروه با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: نجاتگران پایگاه گنجی در خروجی قروه در مسیر رسیدن به محل حادثه متوجه واژگونی خودرو نیسان شدند که بلافاصله پس از ایمن کردن صحنه، خودرو تصادفی را نیز تثبیت نمودند و سریعاً به محل سانحه تصادف واژگونی خودور ساینا در کیلومتر هفت محور قروه به همدان حرکت کردند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو ساینا فوت کرده بود و دو سرنشین دیگر آن مصدوم و توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: نجاتگران با توجه به تاریکی هوا و نیاز به روشنایی محل حادثه از تجهیزات نورافکن تلسکوپی خودرو نجات بهره برده و نسبت به تثبیت خودرو حادثه دیده و ایمن کردن مسیر تردد خودروهای عبوری با کمک پلیس راه و نیروهای انتظامی اقدام کردند.

کد خبر 5379641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha