۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۷

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد؛

نظارت جدی به بازار شب یلدا در ساوجبلاغ 

نظارت جدی به بازار شب یلدا در ساوجبلاغ 

البرز - فرماندار ساوجبلاغ گفت: نظارت بر بازار تا شب عید نوروز ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم برای رفاه حال مردم این بازرسی ها با قوت و قدرت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهرور در حاشیه سرکشی از نحوه توزیع کالا در ایام منتهی به یلدا که به همراه دیگر مسئولان ساوجبلاغ صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب یلدا به عنوان یک مراسم ملی و باستانی و خرید برخی اقلام برای این آئین و با عنایت به تأکیدات استاندار البرز در خصوص توجه به معیشت مردم، نظارت به بازار شب یلدا را در سطح شهرستان از ۲۱ آذر ماه با سرکشی به واحدهای توزیعی آغاز کرده‌ایم و امروز هم به اتفاق از بازار شهر هشتگرد بازدید کردیم.

وی تصریح کرد: بررسی نحوه عرضه کالا، وضعیت بازار، کیفیت و نرخ گذاری بر اجناس در این بازدید مورد ارزیابی و سرکشی قرار گرفت.

فرماندار ساوجبلاغ در حضور و سرکشی به اصناف مختلف ملاحظه و توجه صنوف بر احوال مردم را مورد تاکید قرار داد و خواستار تخفیف و تعدیل قیمت‌ها جهت رفاه حال شهروندان شد و گفت: نظارت بر بازار تا شب عید ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم برای رفاه حال مردم این بازرسی‌ها باقوت و قدرت انجام پذیرد و تدابیر لازم در این خصوص به عمل آید.

کد خبر 5380324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha