۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸

فرماندار گناوه:

دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم را احیا کرده است

دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم را احیا کرده است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم احیا و ایجاد کرده و نویدبخش امیدواری و نگاه مثبتی به آینده در میان آحاد جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست تودیع و معارفه رئیس ثبت احوال شهرستان گناوه اظهار داشت: روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم احیا و ایجاد کرده و نویدبخش امیدواری و نگاه مثبتی به آینده در میان آحاد جامعه بوده است.

فرماندار گناوه افزود: برخورد و رفتار صحیح، تکریم و احترام ارباب رجوع و انجام به موقع کارهای مراجعه کنندگان، باید از هر چیزی برای مسئولان مهم‌تر باشد و مردم را با این برخوردها به آینده امیدوار و این جرقه امید در جریان سیاسی را تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه کرامت امروز ما حاصل فداکاری‌های جانبازان و شهدا و ایثارگران و مستضعفان است گفت: توجه به مستضعفان و اقشار ضعیف‌تر جامعه باید بیشتر مورد توجه و رسیدگی مسئولان و مدنظر باشد.

صفری تصریح کرد: تسهیل و تسریع در راه اندازی کارها و درخواست‌های مراجعه کنندگان مورد توجه و دستور کار مدیران همه دستگاه‌ها باشد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خود را برای مردم فدا کرد و تا ابد زنده می‌ماند گفت: مکتب شهید سلیمانی در همه امور کاری و زندگی باید برای همگان به خصوص مسئولان الگو و اسوه باشد.

صفری گفت: فرمانداری آماده همکاری با ثبت احوال در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است.

فرماندار گناوه از تلاش‌های مخلصانه رئیس پیشین ثبت احوال شهرستان در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: انتظار می‌رود رئیس جدید نیز که از رزمندگان و ایثارگران و از نیروهای باتجربه است با تلاش هر چه بیشتر و تعامل با مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم گام بردارد.

دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم را احیا کرده است

در پایان این نشست سعید میرزایی به عنوان سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان گناوه منصوب و از تلاش‌های ارزنده سهراب تمیمی رئیس سابق تجلیل شد.

کد خبر 5380325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha