۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴

مدیرکل بنیاد مسکن فارس:

بیش از ۴۴ هزار نفر در فارس متقاضی مسکن ملی هستند

بیش از ۴۴ هزار نفر در فارس متقاضی مسکن ملی هستند

شیراز - مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: تاکنون ۴۴ هزار و ۷۷۶ نفر در استان فارس برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عطاء الله زمانی با اشاره به اینکه متقاضیان در ۴۲ شهر فارس و ۱۳ شهر لارستان و جنوب فارس برای ساخت مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند، گفت: پیشرفت مسکن ملی در این شهرها متفاوت است برخی در مراحل ساخت زیر ساخت و فونداسیون هستند و برخی شهرها زمین واگذار شده و متقاضیان در حال گرفتن پروانه هستند و در برخی شهرها نیز کار قرعه کشی تخصیص واحد انجام شده و طرح مراحل آغازین را می‌گذراند.

او، طرح مسکن اقدام ملی را فرصتی برای خانه دار شدن اقشار مختلف و طیف‌های گوناگون جمعیتی با سطوح درآمدی متوسط دانست و گفت: زمین واحدهای اقدام ملی از سوی راه و شهرسازی به بنیاد مسکن واگذار می‌شود و بنیاد در این زمینه با اقدام نظارتی زمینه پرداخت تسهیلات را به متقاضیان فراهم می‌کند.

زمانی خاطرنشان کرد: از رخدادهای فرخنده و قابل توجه در طرح مسکن اقدام ملی استقبال کم نظیر شهروندان در جنوب فارس و در حوزه لارستان از این طرح است به طوری که از مجموع ۱۳ شهر در محدوده، شمار متقاضیان در شهرهای گراش، لامرد، لار، خنج و اوز بیشتر بوده و در مجموع ۱۱ هزار و ۴۰۴ تقاضا را شامل می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس اضافه کرد: در شهرهای گله دار، اشکنان، بی رم، جویم، علامرودشت، عماد شهر، مُهر و وراوی نیز تقاضاها ثبت و کار ساخت مسکن اقدام ملی آغاز شده است.

کد خبر 5380970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha