استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اعتبارات کنونی جوابگوی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد نیست

اعتبارات کنونی جوابگوی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد نیست

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات کنونی جوابگوی طرح‌ها و مشکلات استان نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احمدزاده با اشاره به افزایش اعتبارات استان در بودجه ۱۴۰۱ گفت: اعتبارات کل کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حدود دو هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

احمدزاده افزود: با همه محرومیت‌ها از جمله وضعیت نامطلوب بیشتر جاده‌های استان این اعتبارات کم است و و با این حال باید مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتبارات را جذب کنند.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌های عمرانی ملی در کهگیلویه و بویراحمد در لایحه ۱۴۰۱ به دلیل نداشتن ماده ۲۳ همه حذف و یا برخی اصلاح شدند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای گرفتن پیوست زیست محیطی طرح‌ها بکوشند تا مجوز ماده ۲۳ طرح‌ها اخذ و قبل از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ این طرح‌ها تصویب شوند.

وی ادامه داد: برای نمونه سد آبریز یکی از طرح‌های ملی استان به دلیل نداشتن مجوز زیست محیطی از بودجه سال ۱۴۰۱ حذف شد و نیاز است پیوست‌های فرهنگی و امنیتی طرح‌های استان جدی‌تر گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این نشست به دیدار با رئیس جمهور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزودی به همراه مجمع نمایندگان استان در دیداری با رئیس جمهور پیرامون رفع مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف گفتگو خواهیم کرد.

احمدزاده با بیان اینکه این دیدار با حضور رئیس جمهور و نمایندگان و استانداران کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، افزود: تلاش می‌شود مسائل و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف استان به طور کامل و سریع‌تر برآورد شود تا بتوانیم برای موارد اولویت دار و مهم در این نشست طرح موضوع کنیم.

وی با اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در مهر ماه امسال به استان هم اشاره کرد و ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای جاده یاسوج به سی سخت اختصاص یافت.

وی افزود: این مبلغ بیشترین اعتباری بود که برای یک طرح استانی در کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5381466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha