۱ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳

پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» در شیراز برگزار شد

پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» در شیراز برگزار شد

شیراز - پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» به همت پایگاه بسیج ولی امر نهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر پویش ملی مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی گفت: شناساندن و تبیین مکتب سلیمانی به آحاد مختلف مردم هدف از تشکیل این پویش است.

حجت الاسلام سید محمد متولی افزود: به همین خاطر آثار به چاپ رسیده از این شهید بزرگوار را بررسی کردیم و ۶ اثر را، در سه رده‌ی سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، انتخاب و پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» را، راه اندازی کردیم.

مسئول پایگاه بسیج نهاد نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در رده‌ی سنی کودکان، کتاب‌های مکتب سلیمانی و من یک حاج قاسمم، در رده‌ی سنی نوجوانان، کتاب‌های از چیزی نمی‌ترسیدم و عمو قاسم، و در رده‌ی سنی بزرگسالان، کتاب‌های ذوالفقار و سلیمانی عزیز معرفی شده‌اند که مخاطبان با توجه به رده سنی در هر بخش باید یکی از ۲ عنوان کتاب برای شرکت در مسابقه کتابخوانی را انتخاب کنند.

متولی بیان کرد: این پویش، از ۲۴ آبان ماه (هفته کتابخوانی) آغاز شده است و در نظر داشتیم اختتامیه آن را در سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار کنیم که بدلیل استقبال قابل توجه مردم عزیز و شرکت بیش از ۱۰۰۰ نفر تاکنون در این پویش بر آن شدیم تا این پویش ملی را تا دهه مبارک فجر سال جاری تمدید نمائیم.

وی در رابطه با زمان و نحوه آزمون گفت: آزمون رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به صورت آنلاین، و به ترتیب در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ م بهمن ماه و از طریق آدرس emamat-jomeh.ir/mosabeghe برگزار خواهد شد.

دبیر پویش ملی مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی خاطر نشان کرد: جوایز این پویش در بخش بزرگسالان و نوجوانان، برای نفر اول تا سوم به ترتیب ۵ میلیون و ۴ میلیون و ۳ میلیون تومان خواهد بود و در بخش کودکان با توجه به مسائل روانشناختی این گروه سنی، بین تمامی شرکت کنندگان قرعه کشی انجام خواهد شد و به ۱۰ نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌گردد.

کد خبر 5381723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha