۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰

برگزاری مسابقه بهترین عنوان برای لامرد

برگزاری مسابقه بهترین عنوان برای لامرد

لامرد - شورای فرهنگ عومی لامرد مسابقه بهترین عنوان برای لامرد را مصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین زاده ظهر چهارشنبه در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد، گفت: رسالت شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و رصد فعالیت‌های فرهنگی شهرستان است و همه باید تلاش کنیم که معضلات در جامعه حادث نشود، که این مهم مانند مریضی است که باید پیشگیری مقدم بردرمان قرار گیرد.

امام جمعه لامرد تاکید کرد: مبنای برنامه ریزی در شورا باید گزارش آمارهای دستگاه‌های ذیربط در رابطه با معضلات در سطح شهرستان باشد و همه می‌بایست به اندازه ظرفیت وجودیشان تلاش کنند.

در ادامه اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان نیز بر اولویت بندی موضوعات شورا تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ سازی را ابتدا باید از خود شروع کنیم، ترویج فرهنگ نماز، برگزاری نماز جماعت در ادارات و نهادها، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم از بهترین معروف‌هایی است که همه باید در انجام آن اهتمام ورزند.

محمد هنرپیشه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از برگزارکنندگان مراسم عمومی و سخنرانی خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی، حضور پرشور مردم در مراسم فاطمیه را نشان از دلدادگی مردم ولایتمدار شهرستان نسبت به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت دانستند.

برگزاری مسابقه بهترین عنوان برای لامرد با توجه به پتانسیل‌های شهرستان، تدوین برنامه‌ها و تبیین حوزه‌های کلی جهت اولویت بندی موضوعات و استفاده از کارشناسان خبره در حوزه‌های مختلف جهت ارتقای فرهنگ نوجوانان و جوانان از مصوبات چهل و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد بود.

کد خبر 5381785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha