۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

انتصاب مدیران جدید خراسان شمالی به سرعت انجام شود

انتصاب مدیران جدید خراسان شمالی به سرعت انجام شود

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تاخیر ۳ ماهه در انتصاب استاندار، گفت: مردم انتظار دارند در انتخاب مدیران جدید دستگاه ها، تعلل و تاخیر صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح چهار شنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی که با حضور استاندار در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخاب و انتصاب استاندار جدید برای استان در دولت سیزدهم حدود سه ماه طول کشید و این تأخیر موجب گلایه‌مندی مردم و نخبگان شد، اکنون انتظار مردم این است که در انتخاب مدیران جدید دستگاه‌های استان، تعلل و تأخیر صورت نگرفته و این روند تسریع شود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: استاندار خراسان شمالی بومی بوده و استان را به‌خوبی می‌شناسد؛ درنتیجه می‌تواند با مشورت افراد دلسوز در مدت‌زمان کوتاهی اقدام به انتخاب مدیران جدید کند.

وی افزود: البته در این راستا باید به‌گونه‌ای اقدام شود که سهم خواهی صورت نگیرد؛ به این معنا که خدای‌ناکرده هر نماینده و گروه و جناحی به دنبال سهم خواهی در انتصابات نباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: ما به‌عنوان امامان جمعه در انتصاب و انتخاب مدیران دخالتی نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم به‌گونه‌ای باشد که کسی فردا بگوید این مدیر را فلان امام‌جمعه تأیید یا تصریح کرده است.

امام جمعه بجنورد در انتها گفت: به همین دلیل به همه ائمه جمعه توصیه می‌کنیم حرمت و جایگاه امامت جمعه را حفظ کرده و در مشورت‌هایی که ارائه می‌دهید احتیاط کرده و مراقب باشید انتخاب و انتصاب مدیران به گردن ائمه جمعه انداخته نشود.

کد خبر 5381878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha