۲ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳

معاون علوم و تحقیقات ستاد کل ارتش تاکید کرد؛

ضرورت توجه به پژوهش های مرجع ساز برای توسعه

 ضرورت توجه به پژوهش های مرجع ساز برای توسعه

نوشهر- معاون علوم و تحقیقات ستاد کل ارتش توجه به پژوهش های مرجع ساز و نافع را برای رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مهدی نژاد نوری پیش ازظهر پنجشنبه در سومین همایش ملی الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش، آینده نگری را از جمله ویژگی‌های فرمانده مطلوب بیان کرد و گفت: فرمانده باید علم را به فناوری و فناوری را به صنعت وصل کند.

وی با اظهار اینکه همچنین صنعت باید به توسعه کشور وصل شود، گفت: صنعتی که مایه توسعه و پیشرفت کشور نباشد، مفید نیست و علمی که به فناوری منجر نشود، نیز فایده‌ای ندارد.

وی وظیفه دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و مراکز تحقیقاتی را امری مهم و سنگین دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، علم و فناوری پیشرفته، فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی سبب پیشرفت همه جانبه و اقتدار ملی می‌شود.

سردار نوری نژاد یادآور شد: برای بروز خلاقیت و نوآوری باید به عوامل ساختاری، رفتاری و محتوایی و زمینه‌ای توجه کنیم و شجاعت علمی، پرسشگری، اعتماد به نفس، توکل به خدا، ایستادگی از جمله ویژگی‌های خلاقان نوآوری است.

معاون علوم و تحقیقات ستاد کل ارتش گفت: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت باید تلاش جهادی داشته باشیم و توجه به پژوهش‌های نافع و مرجع ساز از جمله ضروریات است.

کد خبر 5382321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha