۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خبر داد؛

سنجش کیفیت آرد کارخانه‌های شهرستان همدان

سنجش کیفیت آرد کارخانه‌های شهرستان همدان

همدان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از سنجش کیفیت آرد کارخانه‌های آرد شهرستان خبر داد و گفت: اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی همدان باید در این مسیر وارد کار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان آزرمی پنجشنبه در کارگروه آرد و نان این شهرستان همدان مطرح کرد: اصلاح ساعات کار نانوایی‌ها با توجه به تمام ابعاد از سوی کمیسیون نظارت بر اصناف و اتحادیه سپرده شده است.
وی اضافه کرد: تخصیص آرد یارانه‌ای به واحدهای نانوایی برای پخت نان هیچ توجیهی غیر از ارائه خدمات کیفی به مردم نخواهد داشت.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد: ایام تعطیلی مجاز نانوایی‌های شهرستان نیز با رعایت پوشش جامعه هدف بازنگری و به مردم اطلاع رسانی شود.
وی از سنجش کیفیت آرد کارخانه‌های آرد شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی همدان باید در خصوص کیفیت آرد و تخلف‌های اعلام شده ورود پیدا کند.
این مسئول، خواستار ساماندهی فعالیت‌های نیابتی واحدهای نانوایی و تعیین تکلیف مباشران شد و ادامه داد: کرایه حمل آرد به واحدهای نانوایی نیازمند بازنگری و اصلاح است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد: برخورد به موقع و بدون اغماض با متخلفان ضمن بازدارندگی تخلف را به حداقل خواهد رساند.

کد خبر 5382363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha