۲ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

لایحه رتبه بندی معلمان از شش ماهه دوم امسال قابل اجرا است

لایحه رتبه بندی معلمان از شش ماهه دوم امسال قابل اجرا است

تبریز- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی لایحه رتبه بندی معلمان از شش ماهه دوم امسال قابل اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد صبوری در حاشیه مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر و برترین‌های کنکور در شهرستان ملکان و در پاسخ به سوالی در خصوص تصویب این لایحه در مجلس گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی و در صورت تأیید آن توسط شورای محترم نگهبان و تبدیل آن به قانون، وزارت آموزش و پرورش با کمک سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و دو نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، آئین نامه اجرایی این قانون را تهیه و تدوین خواهد کرد.

وی افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی این لایحه از شش ماهه دوم امسال قابل اجراست. وی گفت: در این مصوبه معلمان به ۵ گروه؛ آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم طبقه بندی شده‌اند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی لایحه رتبه بندی معلمان از شش ماهه دوم امسال قابل اجرا است.

کد خبر 5382371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • الیرزا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      0 0
      به هرقشری که حقوق اضافه می شود بی سروصداست امابرای فرهنگیان هنوز که چیزی اضافه نشده چندتادروغ سرهم میبافن وبه شدت رسانه ای می کننددرحالیکه هنوززیرخط فقریم.انصاف هم خوب چیزیه.