۲ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

تلاش برای جوان ماندن ایران امری مقدس است

تلاش برای جوان ماندن ایران امری مقدس است

رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تلاش برای جوان ماندن ایران جزئی از ایمان و امری مقدس است، گفت: تأخیر در فرزند آوری به بهانه‌های اقتصادی صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی بعداز ظهر پنج شنبه در نشست «سیره فاطمی؛ رویش نسل سلیمانی» با بیان اینکه یکی از مصادیق شعائر دینی پرورش و دغدغه مندی برای تربیت ولی الله روی زمین است، افزود: این موضوع به عنوان یک رسالت مهم برای زنان تعریف شده و از همین جهت امام خمینی فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می‌رود».

وی با اشاره به اینکه تلاش کردن برای اینکه ایران جوان بماند جزئی از ایمان است، اظهار کرد: جدای از همه این مسائل به موضوع فرزندآوری باید با نگاه انسانیت و حفظ جایگاه انسان توجه شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه زن و مرد اگر می‌خواهند رشد و ارتقای خوبی داشته باشند باید به موضوع فرزندآوری توجه کنند، تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌ها و همایش‌هایی قطعاً تأثیرگذار است.

وی همچنین به تربیت افرادی همانند حاج «قاسم سلیمانی» و شهید «بابک نوری‌ها» اشاره کرد و گفت: این افراد از نسل زهرا (س) و مصداق عینی از حفظ شعائر الهی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید فرزندآوری را به بهانه‌های مادی و اقتصادی به تأخیر انداخت، تاکید کرد: آدمی اگر صاحب از عزم الهی شود در زندگی روزمره به تنگناها توجه نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه توجه به امر جمعیت جز مصادیق تعظیم شعائر الهی است، گفت: کسانی که به ایران علاقه دارند و نمی‌توانند شاهد افول آن باشند به تربیت نسل سلیمانی‌ها می‌اندیشند.

کد خبر 5382537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      0 0
      با فقر من کارگر خودم گرسنه ام چجور یک نفر دیگه بیارم اونم بدبخت کنم