فیصل المقداد:

سوریه تسلیم توطئه گران نخواهد شد

سوریه تسلیم توطئه گران نخواهد شد

وزیر خارجه سوریه طی سخنانی ضمن درخواست از آوارگان سوری برای بازگشت به کشورشان اعلام کرد که دمشق تسلیم توطئه گران نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، نشست مشترک دو هیأت وزارتی هماهنگی سوری - روسی در خصوص بازگشت آوارگان سوری به کشورشان در سالن کنفرانس‌ها در دمشق و مرکز ملی فرماندهی دفاعی روسیه در مسکو امروز در حال برگزاری است و دو هیأت از طریق ویدئو کنفرانس در حال رایزنی با یکدیگر در خصوص این موضوع هستند.

فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه طی نشست امروز (پنجشنبه، ۲۳ دسامبر) هیأت‌های هماهنگی روسی - سوری، تصریح کرد: دمشق به دنبال بازگرداندن فرزندان سوریه به کشور است و بار دیگر از آن‌ها می‌خواهد که بازگردند و در روند بازسازی آنچه تروریسم ویران کرده، مشارکت کنند.

وزیر خارجه سوریه گفت: برخی کشورهای غربی هستند که نمی‌خواهند آوارگان سوری به کشورشان بازگردند و با هر وسیله مانع این امر می شوند. نظام ترکیه به حمایت از سازمان‌های تروریستی در سوریه ادامه می‌دهد و بارها آب بیش از یک میلیون شهروند را در حسکه قطع کرده است.

وزیر خارجه سوریه تصریح کرد: سوریه تسلیم کسانی که علیه‌ش توطئه کردند، نخواهد شد و به دفاع از حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 5382555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha