۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸

امام جمعه خارگ:

هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

بوشهر- امام جمعه خارگ گفت: خاورمیانه دچار تغییراتی شده است و آمریکا با ذلت و خواری از افغانستان و عراق اخراج شد، در جهان قدرتی برای مقابله با نیروهای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام موسی کمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره خارگ اظهار داشت: ما هر چه داریم از خداوند است، سعی کنیم به جای خود بینی، خود خواهی، خدا خواه باشیم، خداوند است که بزرگی و نعمت‌های فراوان به بنده اش می‌دهد.

امام جمعه خارگ افزود: رزمایش پیامبر (ص) بی نظیر و یک رزمایش تهاجمی با حضور نیروی زمینی، نیروی دریایی و هوا فضای سپاه بود که این رزمایش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی گفت: خاورمیانه دچار تغییراتی شده است و آمریکا با ذلت و خواری از افغانستان و عراق اخراج شد، در جهان قدرتی برای مقابله نیروهای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: در حوزه رسانه، رسانه‌های شایعه پراکنی انگلیسی در حال شایعه پراکنی تحریک بر علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت السلام کمالی خاطرنشان کرد: ۹ دی روز بصیرت است و دشمنان اهداف بسیاری را دنبال می‌کردند ولی با هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ایران خنثی شد.

وی یادآور شد: ۹ دی حماسه‌ای بزرگ و ماندگار است که تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

امام جمعه خارگ گفت: در مذاکرات وین موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آمده است و آخرین بهانه دشمنان که اقتصاد است هم انشاالله به مرور زمان برطرف خواهد شد.

وی گفت: امروز اگر امنیت پروازی داریم که باعث آبروی نظام شده است، مدیون زحمات عزیزان در سپاه حفاظت فرودگاه هستیم.

کد خبر 5382927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha