۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰

امام جمعه موقت شهرری:

حضور به موقع مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی در دهان دشمنان بود

حضور به موقع مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی در دهان دشمنان بود

ری- امام جمعه موقت شهرری گفت: حضور به موقع مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی در دهان دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به شهادت سفیر ایران در یمن، اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های بسیار مهم در انقلاب اسلامی، ۹ دی است چرا که در این روز تجلی خشم انقلابی اتفاق افتاد لذا جا دارد جزئی‌تر در این زمینه صحبت کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه جریان فتنه موجب ایجاد دو دلی و شک در مسیر انقلاب می‌شود، گفت: حرکت بزرگی در روز ۹ دی اتفاق افتاد لذا سه جریان التقاط، انحراف و فتنه در انقلاب اتفاق افتاد و تمام شدنی نیست چرا که با شیوه و ابزارهای مختلف ظهور می‌کند.

وی در خصوص ابراز خرسندی آل سعود از شهادت شهید «ایرلو» و شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی توسط استکبار جهانی افزود: دشمنان باید بدانند با شهادت این سرداران نه تنها محور مقاومت ضعیف نشده بلکه سربازان مکتب سلیمانی بیش از گذشته تقویت شده اند.

امام جمعه موقت شهرری عنوان داشت: دشمنان و عوامل خود فروخته داخلی و خارجی باید بدانند که مردم مؤمن، همیشه در صحنه و آگاه ایران اسلامی با وجود تمام سختی‌های حاصل از تحریم‌های ظالمانه و کارشکنی‌ها هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهند آمد کما اینکه دیدیم حضور به موقع مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی در دهان دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران بود.

کد خبر 5383007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha