۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲

امام جمعه خاوران:

ملت ایران با معاندان همانند سال ۸۸ رفتار خواهد کرد

ملت ایران با معاندان همانند سال ۸۸ رفتار خواهد کرد

خاوران – امام جمعه خاوران گفت: اگر کسی و هر جریانی بخواهد به نظام اسلامی آسیب برساند این ملت همان ملت سال ۸۸ و همان ملت ۱۵ خرداد ۴۲ هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی صحرائیان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خاوران با اشاره به دیدار پرستاران با رهبر معظم انقلاب و فرمایشان رهبری در این دیدار مبنی بر اینکه «جنگ امروز جنگ روایت‌ها و تبیین‌ها است» اظهار داشت: این عبارت به این معناست که اگر زمانی جنگ نظامی بود، کشوری موفق می‌شد که از لحاظ نظامی قوی‌تر باشد و امروز هم اگر کسی که از لحاظ تبیین حوادث زودتر و بهتر عمل کند، موفق‌تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقوا یعنی از راه الهی منحرف نشویم و مدافع قوانین و مقررات الهی باشیم، عنوان کرد: بر این اساس باید حلال و حرام خدا را رعایت کنیم.

صحرائیان با بیان اینکه یکی از اصول شقاوت، دنیا پرستی است که یکی از نتایج آن فساد است، عنوان کرد: فساد دارای انواع و مصادیق بسیاری است بر این اساس در طول تاریخ می‌بینیم ظلم‌های زیادی اتفاق افتاده که ناشی از دنیاپرستی و فساد بوده از طرف دیگر برای مقابله با گناهان علاوه بر آموزش باید تهذیب نفس انجام داد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود سالروز عملیات کربلای ۴ و یاد و خاطره شهیدان این عملیات و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و به روز ایمنی برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: کشور ما برابر بلایای طبیعی آسیب پذیر است و بخشی ناشی از آن است که حق طبیعت را نمی‌دهیم و تجاوز به رودخانه‌ها، ایجاد موانع و جاری شدن سیلاب سبب خسارت می‌شود.

صحرائیان ادامه داد: امروز ممکن است که مردم از بعضی عملکردها گله‌مند باشند و از برخی آدم‌ها و جریانات انتقاد کنند اما با اساس نظام اسلامی و انقلابی پیوند دیرینه دارند و هرگز و به هیچ قیمتی از انقلاب و نظام اسلامی جدا نخواهد شد و اگر کسی و هر جریانی بخواهد به نظام اسلامی آسیب برساند این ملت همان ملت سال ۸۸ و همان ۱۵ خرداد ۴۲ هستند و یقیناً با مشت محکم بر دهان آن خواهند کوبید.

کد خبر 5383052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha