۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

امام جمعه سیریک:

رزمایش پیامبر اعظم ۱۷مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مذاکرات وین است

رزمایش پیامبر اعظم ۱۷مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مذاکرات وین است

سیریک - امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ منطقه، گفت: رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ در منطقه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مذاکرات وین مانند اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک با تاکید بر جهاد تبیین به نمازگزاران، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع جهاد تبیین در جامعه، شما جوانان عزیز و نمازگزاران عزیز که به معنای واقعی کلمه میوه‌ دل ملّت و امید آینده‌ این کشور هستید، به مسئله‌ جهاد اهمّیّت بدهید.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه، امروز خوشبختانه میدان برای انتشار افکار عمومی باز است، افزود: برای خنثی‌کردن توطئه‌ های دشمنان و همچنین حرکت دشمن، هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغ، پیرامون خودتان را روشن کنید، و برکات بزرگی هم برای جامعه به همراه دارد. می توانید با افکار درست و افکار صحیح نیز منتشر کنید، در این زمینه به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

وی اضافه کرد: روز ۹ دی در کشور روز بصیرت است، و مردم توانستند که مکر و حیله دشمنان را به خودشان برگردانند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷، تصریح کرد: رزمایش مشترک پیامبر اعظم یک افتخار بزرگ برای مردم این منطقه و کشور است، که نیروهای مسلح سپاه و ارتش با تکنیک های خاص و بروز خود به میدان آمدند و قدرت خود را به نمایش گذاشتند، حتی امروز شناورهای مردمی و بومی منطقه هم به میدان آمدند و علیه دشمنان ایستادند.

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به زمان برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ خاطر نشان کرد: این رزمایش در زمان مذاکرات وین و با وجود اینکه آمریکا هیچ چیزی در چنته نداشته است برگزار شد، و از آنجائیکه آمریکا با هم پیمانان خود تقسیم کار کرد، به طوری که گزافه گویی خود و جنگ سخت به عهده اسرائیل گذاشت و تهدید جنگ نرم به عهده استکبار پیر یعنی کشور انگلستان گذاشت، به این امید که آسوده خاطری بدهد به کشورهای اروپایی که منطقه به دست ما آمریکایی ها است.

کد خبر 5383061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha