۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

امام جمعه موقت کنگان:

افزایش سفرهای ملوانی دغدغه اساسی مرزنشینان است

افزایش سفرهای ملوانی دغدغه اساسی مرزنشینان است

بوشهر- امام جمعه موقت کنگان گفت: افزایش سفرهای ملوانی دغدغه اساسی مرزنشینان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جامعه بزرگ مرزنشین، مسئله افزایش سفرهای ملوانی بوده که خوشبختانه با پیگیری استاندار بوشهر سفر دوم مصوب و در زمستان سال جاری لنج داران و ملوانان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: قطع یقین با درایت و پیگیری و دلسوزی استاندار بوشهر امید می‌رود موضوع ساماندهی ته لنجی که از موارد مورد عنایت شخص ریاست جمهور و خواسته‌های مرزنشینان است نیز صورت پذیرد.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به رزمایش بزرگ، تهاجمی و کم سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس شبیه سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و درهم تنیدگی جنگ‌های سخت، نیمه سخت و نرم بیان کرد: دشمنان بدانند اگر کوچک‌ترین غلطی کنند، جمهوری اسلامی تمامی زیرساخت‌های نظامی آمریکا و متحدانش در منطقه را در هم می کوبد.

قاسمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید موشکی ایران شهید طهرانی مقدم عنوان داشت: امروز موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی قادر است در هر نقطه‌ای دشمن را مورد هدف قرار دهد.

وی به تلاش دشمن برای تحت تأثیر قرار دادن موضوع مذاکرات و فشار به تیم مذاکره کننده خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی قطع یقین برنده مذاکرات خواهد بود و به گفته برخی کارشناسان در صورت نتیجه بخش بودن مذاکرات ۲۰۰ میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران آزاد و در صورت عدم رسیدن به نتیجه، غنی سازی ۹۰ درصدی از سر گرفته خواهد شد.

امام جمعه موقت کنگان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ضمن بازخوانی حوادث و جریان فتنه ۸۸ و بیان اینکه جریان فتنه ۸۸ و نیز حماسه ۹ دی نیازمند جهاد تبیین است افزود: یوم الله ۹ دی به عنوان یک حماسه بزرگ، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و نظام دینی بایستی همواره بزرگ شمرده شود.

تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام، نکوداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۴ و گرامیداشت یاد و خاطره عالم ربانی و مجاهد انقلابی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ سلمان بحرانی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

کد خبر 5383063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha