۴ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸

معرفی هیات انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»

معرفی هیات انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»

هیات انتخاب و ارزیابی بخش خیابانی سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» از سوی دبیر جشنواره معرفی و منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، سید وحید فخر موسوی دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» طی احکامی جداگانه سعید نجفیان، پیام عزیزی، مهدی بذرافشان، داریوش نصیری و پژمان شاهوردی را به عنوان اعضای هیات انتخاب و ارزیابی آثار بخش خیابانی جشنواره معرفی و منصوب کرد.

سعید نجفیان دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی، کارگردان و مدرس تئاتر است و تاکنون در چندین جشنواره همچون مقاومت، بسیج، سوره و ... به عنوان داور و ارزیاب حضور داشته است.

داریوش نصیری بازیگر، نویسنده، کارگردان، نقال و مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است که اجرای نمایش و داوری در چندین جشنواره داخلی و خارجی از جمله سوابق حرفه ای وی به شمار می رود.

پژمان شاهوردی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است. حضور در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر و مقاومت و نیز داوری در چندین جشنواره تئاترخیابانی از جمله سوابق وی به شمار می رود.

پیام عزیزی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و مستندساز است و حضور در چندین جشنواره تئاتر داخلی و خارجی از جمله سوابق وی محسوب می شود.

مهدی بذرافشان نویسنده، کارگردان نمایش و مدیر انجمن هنر های نمایشی استان کرمان نیز از فعالان باسابقه تئاتر خیابانی است که سابقه حضور و داوری در چندین جشنواره تئاتری در سطح کشوری را در کارنامه دارد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی ماه سال جاری با دبیری سید وحید فخر موسوی در کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5383844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha