۴ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۵۷

با موافقت وزارت نفت؛

ظرفیت شناورهای لندینگ کرافت برای اهالی جزیره خارگ استفاده می شود

ظرفیت شناورهای لندینگ کرافت برای اهالی جزیره خارگ استفاده می شود

بوشهر- با موافقت وزارت نفت، از ظرفیت شناورهای لندینگ کرافت برای اهالی جزیره خارگ استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از درخواست‌های مکرر اهالی جزیره خارگ استفاده از ظرفیت شناورهای حمل و نقل بار شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ برای حمل کالا و اجناس است.

عبدالکریم جمیری با اشاره به نشست خود با مدیرعامل شرکت ملی نفت اضافه کرد: در این دیدار برای ارائه خدمات حمل و نقل باری بوسیله شناورهای لندینگ کرافت به صورت چهار روز در ماه با استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت نفت فلات قاره و شرکت پایانه‌های نفتی بحث و گفت و گو شد.

وی از موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت با این درخواست خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار شد موضوع استفاده از شناورهای لندینگ کرافت تا حصول نتیجه پیگیری و اجرایی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در نشست مطرح و پیگیری شد مربوط به سکونت فرهنگیان در جزیره خارگ بود.

وی افزود: با توجه به خدمت رسانی اداره آموزش و پروش خارگ به فرزندان کارکنان شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ و همچنین پیرو درخواست آموزش و پرورش خارگ برای تعمیر و نوسازی منازل ۲۸ دستگاه فرهنگیان، درخواست کردیم در این زمینه مساعدت شود که با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت قرار شد در قالب طرح کمک به مناطق نفتی اقدام شود.

جمیری همچنین از موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت برای تخصیص اعتبار به منظور تکمیل دبیرستان شهید مطهری خبر داد.

کد خبر 5383995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha