۵ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲

دبیر ستاد مردمی مکتب سلیمانی:

۳۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت برگزار می‌شود

۳۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت برگزار می‌شود

قزوین-دبیر ستاد مردمی مکتب سلیمانی گفت: اجرای حدود ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت در ستاد مردمی مکتب سلیمانی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر سید امید برزگری در نشست خبری ستاد مردمی مکتب سلیمانی که ظهر یکشنبه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: تفاوت اصلی ستاد مردمی مکتب سلیمانی با سایر ستادها در این است که در این مکتب ستادها و مجامع گسترده‌تری از مردم فعالیت دارند زیرا مکتب حاج قاسم یک مکتب چند بعدی است و در نتیجه مجموعه‌های مختلفی در آن ایفای نقش می‌کنند.

دبیر ستاد مردمی مکتب سلیمانی اذعان کرد: در ستاد مردمی مکتب سلیمانی ۱۱ مجموعه مردمی از جمله مجمع مشعر، کمیل، مکتب ایثار و شهادت، گروه تاج احمدی، باقلوا، گروه سرود انقلاب اسلامی، گروه‌های ستاد مردمی، خانواده، مجمع قرآنی عصر و مجموعه حقوقدانان ورود پیدا کرده و ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: در ستاد مردمی مکتب سلیمانی به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حوزه گفتمانی پنج نشست با عناوین اصحاب امام، نشست راویان و وارثین، نشست و گردهمایی فعالان عرصه روضه‌های خانگی، نشست مداحان و نشست فاطمیه برگزار شد.

این مسئول ابراز کرد: اجرای حدود ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت در این ستاد پیش‌بینی شده است که ضمن برگزاری جلسات با هیئات استان امکان افزایش حداقل ۲۰ عنوان برنامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده وجود دارد.

برزگری بیان کرد: اعزام کاروان راویان برای شرکت در طرح ۳ روزه به استان کرمان از جمله برنامه‌های ویژه ما در این ایام است و راویان بعد از شرکت در این برنامه به عنوان راوی در سایر برنامه‌های استانی نیز حاضر می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: اهتزاز پرچم، پویش جمعی سرود، هر هیئت یک حسینیه کودک و نسل سلیمانی، احیای روضه‌های خانگی، کارگاه اعزام مشاورین خانواده، پیاده‌روی در روز شهادت حاج قاسم، تولید نماهنگ، تولید پادکست، اکران فیلم با موضوع حاج قاسم در محلات، ویژه برنامه زمان شهادت حاج قاسم در تپه نورالشهدا، کاروان خودرویی، فضاسازی شهری، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نمایشگاه در مساجد، برگزاری نمایشگاه در اقبالیه و امامزاده حسین (ع)، کارگاه گرافیک محیطی، کرسی آزاداندیشی با موضوع نقش مادری، مطالبه‌گری حقوقدانان با محوریت مادران، فرزندان جبهه مقاومت و خانواده شهدا ضمن صدور بیانیه با عنوان انتقام سخت، برپایی محافل قرآنی، شب شعر مقاومت، اجرای برنامه نسل سلیمانی و تولید ۶ قطعه سرود ازجمله برنامه‌های این دهه است.

وی تشریح کرد: در راستای فضاسازی شهری نیز یک کارگاه گرافیکی با حضور طراح ملی برگزار شد که آثار منتخب این کارگاه‌ها به عنوان بنرهای شهری در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

این مسئول در پایان گفت: برگزاری مراسمات مذهبی، طرح تربیت محور پسران و دختران حاج قاسم و برنامه‌های سیار از دیگر برنامه‌های ما در این دهه است.

کد خبر 5384739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha