۵ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۳۰

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد:

رسانه موثرترین گلوله در برابر دشمن است

رسانه موثرترین گلوله در برابر دشمن است

قزوین - فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین رسانه را قوی‌ترین و مؤثرترین گلوله در برابر دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی استان قزوین شب یکشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر استان قزوین با اشاره به نقش رسانه در فضای امروز دنیا با بیان اینکه رسانه مؤثرترین گلوله در برابر دشمن است، اظهار کرد: امروز برد موشک‌های ما ۳ هزار کیلومتر است اما یک کار مؤثر رسانه‌ای بُرد هزاران کیلومتری داشته و مرزها را بدون آنکه هزینه بدهیم درهم می شکند.

وی افزود: ارزش رسانه به قدری است که هر چقدر قوی و دقیق باشد ما برای رسیدن به اهداف خود در میدان نبرد و سیاست با هزینه کمتری پیش می‌رویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (ع) استان قزوین با بیان اینکه امروز خط انقلاب و غیر انقلاب از یکدیگر قابل تفکیک است، اضافه کرد: در برهه‌ای تشخیص این خط و جریان انقلابی سخت بود اما شرایط امروز به گونه‌ای شده که در این میدان می‌توان به راحتی با خط ضد انقلاب مبارزه کرد.

وی تصریح کرد: در گذشته نبرد با دشمن با پیچیدگی‌هایی همراه بود اما به سبب توانمندی‌های جریان انقلاب اردوگاه دشمن مشخص، عریان شده است.

رفیعی در پایان یادآور شد: همه عناصر کشور در همه جبهه‌ها باید در میدان نبرد، مؤثر عمل کنند تا بتوان در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن در این نبرد موفق و پیروز بود.

کد خبر 5384914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha