۵ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۵۶

فرماندار تنگستان:

همه دستگاه‌ها در برنامه‌های فرهنگی شهرستان تنگستان مشارکت کنند

همه دستگاه‌ها در برنامه‌های فرهنگی شهرستان تنگستان مشارکت کنند

بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان گفت: همه دستگاه‌ها در برنامه‌های فرهنگی شهرستان تنگستان مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه‌شب در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تنگستان اظهار داشت: دهه بصیرت، دهه پشتیبانی، اقتدار از نظام اسلامی، حمایت ویژه از ولایت فقیه و مقابله با برنامه‌های خامی است که زیاده‌خواهان و کشورهای استکباری در آن مقطع دنبال می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه دنیا استکبار با شعار اینکه در انتخابات تقلب صورت گرفته به دنبال اجرای برنامه براندازی نظام بود بیان کرد: مردم همیشه با هوشیاری و حضور پررنگ خود در تمام صحنه‌ها انقلاب در طول ۴۰ ساله پر برکت انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های متفاوتی دشمنان و معاندین داشتند ایستاده‌اند و به موقع وارد میدان و موجب یاس و نا امیدی دشمن از اجرای اهداف شوم آنها شدند و باعث وحدت و توفیقات بیشتر نظام شده‌اند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: باید تلاش شود برنامه‌های کمی و کیفی دهه بصیرت بیشتر به جامعه شناسانده شود.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولین وظیفه دارند از برنامه‌هایی که ستاد دهه بصیرت طراحی می‌کند پشتیبانی و حضوری پر رنگ داشته باشند.

لطفی ادامه داد: سردار سپهبد شهید سلیمانی به همه ما یاد داد که در برابر استکبار باید استقامت نمود و از سختی‌ها نهراسید و با نگاه جهادی به مردم خدمت کرد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه روز ۹ دی ماه یک روز ملی است افزود: باید برنامه‌های ۹ دی در زمان مناسب در شهرستان برنامه ریزی و اجرا شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی همکاری، همراهی و پشتیبانی لازم برای اجرای برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان خواهند داشت.

کد خبر 5384936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha